Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Brukererfaringer Nissan Leaf

Startet av Saxo, onsdag 02. november 2011, klokken 14:39

« forrige - neste »

El-vis

Sitat fra: BauDemo på onsdag 11. januar 2012, klokken 00:14
Sitat fra: El-vis på tirsdag 10. januar 2012, klokken 23:08
Spurte supportdamen om android, og sa til henne det haster med å få på plass. Hun gjentok et par måneder til britisk versjon. Ba henne melde fra at vi nå har fått tilbud om åpen app, og at det burde være inspirasjon til å handle litt raskere slik at vi får Carwings. Hun lovte å melde fra, og ville bare minne meg om at sikkerheten i en åpen app ikke kan garanteres slik den kan i Nissans systemer....

I made the Open Wings android app for Carwings, and am ready to answer any questions (including security related) you may have. Try to get anyone at Nissan to answer such questions. :)

Jeg synes det er strålende at du har laget en app for Carwings - og er definitivt klar over at sikkerheten i appen kan være vel så god eller bedre for den saks skyld - tenkte bare det var greit å referere reaksjonen hos Nissan.  :)
Kjører min tredje elbil, og Leaf nummer to.

Slipp en elbil foran deg i køen - så slipper du eksos i friskluftanlegget!

Lynet

Etter langt tids pause på You+Nissan Carwings var jeg innom en tur i dag, og opplevde en stor forbedring.
Det tar bare noen sekunder å få oppdatering  :)
Bra Nissan  :)
En liten korrigering, det tok 75 sekunder når jeg skulle ta tiden  ???

Men om det går ca 1 minutt i snitt er det stor forbedring i forhold til 5-10 minutter tidligere.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

akseln

Nå er You+Nissan nede og det skal tydeligvis (eller forhåpentligvis) gjøres en større oppgradering.

SitatYOU+NISSAN er for øyeblikket ikke tilgjengelig, på grunn av vedlikeholdsoperasjoner som forbedrer kvaliteten på våre tjenester. Nettstedet vil fungere normalt igjen i løpet av noen få dager.

ehaarberg

Noen flere som har problemer med innlogging fra appen?  Har Android og original app, men får til stadighet melding om feil brukernavn og passord...
2014 Tesla Model S - inngangen til hel-elektrisk famile
2012 Nissan Leaf - pensjonert pendlemaskin

Rasmus.B

Jeg kommer heller ikke inn. Får beskjed om å prøve senere. Har offisiell Carwings.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

ehaarberg

Merkelig oppførsel.  Jeg kommer inn på  riktig bilde i IE på pc, men ikke Chrome.  Jeg får ikke gjort noe i IE, men ingen av plassene er det noe som helst varsel om at tjenesten er nede eller ikke tilgjengelig for øyeblikket...

Jaja, satser på at den er oppe igjen før helgen har kommet til slutten så jeg kan varme den opp før kjøring til jobben på mandag :)

Takk for tilbakemelding Rasmus
2014 Tesla Model S - inngangen til hel-elektrisk famile
2012 Nissan Leaf - pensjonert pendlemaskin

erikf

Sitat fra: ehaarberg på torsdag 17. mai 2012, klokken 20:50
Noen flere som har problemer med innlogging fra appen?  Har Android og original app, men får til stadighet melding om feil brukernavn og passord...
Får fortsatt ikke logget inn med appen heller.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

RuneW

Carwings fungerer på app og pc/Chrome for meg i dag tidlig.
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

akseln

web-versjonen fungerte i dag tidlig, men nå får jeg ikke logget inn lenger. Merker også at jeg ikke lenger får epost med status på klima og ladestart/stopp.

Rasmus.B

Det fungerer ikke for meg.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

ehaarberg

Sitat fra: Akseln på fredag 18. mai 2012, klokken 10:48
web-versjonen fungerte i dag tidlig, men nå får jeg ikke logget inn lenger. Merker også at jeg ikke lenger får epost med status på klima og ladestart/stopp.

Samme her.  Greit at vedlikehold skal utføres og tjenesten skal forbedres/oppgraderes, men en liten beskjed når man logger inn om at dette jobbes med hadde vært hyggelig...
2014 Tesla Model S - inngangen til hel-elektrisk famile
2012 Nissan Leaf - pensjonert pendlemaskin

Boogie

Jeg har hatt problemer nå i 14 dager.
Noen dager får jeg logget meg på, men kommer ikke i kontakt med bilen.
Andre dager kommer jeg ikke inn i det hele tatt.

Har prøvd på web (Chrome), med Android 3.x (HTC) og med ipod touch 4.
Begynner egentlig å bli lei...
Tønsberg:
Nissan Leaf 2012 EU
Nissan Leaf 2017 30 kW Norsk
Venter på Tesla M3...

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt ca 500 000 km.

Ottar

Har ikke hatt noe problemer med hverken med apple eller android. Mens med chrome får jeg ikke oppdatert batteri status,men kjørehistorikk fungerer.

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk 2
Nissan Leaf hvit 22/3-2012 175k km
Tesla Model 3 LR AWD hvit/hvit 11/4-2019 19k km

vegajohn

Jeg har ikke fått kontakt med bilen fra pc de siste dagene, og Carwings på mobilen har plutselig nullet ut påloggingsinfo, og nå husker jeg ikke id og passord.... ???
Jeg synes at programvaren både på PC og mobil har temmelig stort forbedringspotensiale....!

ehaarberg

Merkelig at det er så varierende at man kommer på, jeg ville trodd at nedetiden var for alle sammen... Det er vel bare å være tålmodig og vente på ting skal begynne å fungere igjen ...

Sent from Tapatalk with my android
2014 Tesla Model S - inngangen til hel-elektrisk famile
2012 Nissan Leaf - pensjonert pendlemaskin

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA