Model 3 på utstilling hos Tesla Skøyen

Startet av georglu, tirsdag 13. november 2018, klokken 12:38

« forrige - neste »

Counterpointer

Sitat fra: Øyvind.h på tirsdag 13. november 2018, klokken 18:38
Da har M3 ankommet på lukket bilhenger og vinduene dekkes for :D
He He hvordan den ser ut på bilde lurer ikke jeg veldig mye på [emoji1]

bno

Vel det var da utgjort. Invitasjon mottatt, men drar i utlendighet i morgen og tilbake til januar/februar. Pity... :(
Får jeg konfigurere usett så blir det slik. Håper på desember og da blir det topp specet performance :+1:

Amoss

Her er en full liste over steder de vil vise frem bilen:
https://www.tesla.com/no_NO/events/Meet-Model3?redirect=no

Merker meg at den i følge denne listen vil bli vist frem 4 steder i Sverige, men kun ett sted i Norge?
Og mens det nevnes en tidsperiode på en del av stedene så nevnes kun EN dag for Oslo? Vi får håpe listen bare er ufullstendig :p

(og de svenske visningene presenteres på svensk og den norske på norskengelsk: "Meet Model 3 på Skøyen" vs. "Möt Model 3 i Göteborg")
Model S 85D

georglu

Litt sært med åpningstider for hele uken hvis det bare er visning én dag?
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

Magnus Hansen

Dette ble sagt tidligere:

Sitat fra: anorway på tirsdag 13. november 2018, klokken 14:24
Har fått følgende info fra intern kilde i Tesla.

- Bilen vil fra i morgen være 1 uke hos Tesla avd. Skøyen. Den vil så bli flyttet til Tesla sine butikker andre steder i Norge. (Altså en liten Norges turne)

- Han kunne ikke bekrefte, men var veldig sikker på at det var en Europeisk versjon som bli vist.

telcontar

Håper de greier å vise den i Drammen. Ringe imorgen og høre med dem. Ellers blir det Oslo tur

ganton

Sitat fra: georglu på tirsdag 13. november 2018, klokken 20:27
Litt sært med åpningstider for hele uken hvis det bare er visning én dag?
Når man klikker videre står det fra 14.nov
BMW i3 (27.aug 2014)
Tesla model 3 (reservert 01.04.2016, bestilt 5.12.18, levert 30.03.19, solgt 2024)
Tesla model Y performance juli 2024

MrBacardi

Ser ut til at Model 3-en i Stockholm (Solna) er en US-utgave, info fra Tesla-kundeservice:
SitatSome more info. Just got off the phone with Tesla customer service. The cars being shown are US Model 3's (or at least, the one in Stockholm is). The rep explained that this is one of the reasons why there won't be any test drives, citing e.g. that the regulatory requirements for headlights are different in the US and that "it doesn't have the same charging". In relation to the charging, I guess that means we still won't get a peek at the European charging port.
https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/9wod62/first_mail_from_tesla_announcing_the_incomming/

Kan jo være det er en mix av US- og EU-biler
MineBiler.no - Følg dine biler etter ditt eierskap
Jeg koblet Teslaen til Slack

2025 ID.4 Pro 4MOTION Highline - Utlevert jan 2025
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Glan

Har sett den flere ganger tidligere så dette er uintresangt. Regner med det meste er likt de som står utstilt hos forhandlere på andre siden av dammen bortsett fra ladeluken.
Der kan du få prøvekjørt den og.

anorway

Sitat fra: Glan på tirsdag 13. november 2018, klokken 23:30
Har sett den flere ganger tidligere så dette er uintresangt. Regner med det meste er likt de som står utstilt hos forhandlere på andre siden av dammen bortsett fra ladeluken.
Der kan du få prøvekjørt den og.

Så fint for deg da :) Da slipper du å ta turen til Skøyen. Jo færre som kommer ditt, jo bedre tenker jeg. Da får man mer tid til å studere bilen litt uten at det er for mye folk.

emurof

Sitat fra: anorway på tirsdag 13. november 2018, klokken 14:24- Bilen vil fra i morgen være 1 uke hos Tesla avd. Skøyen. Den vil så bli flyttet til Tesla sine butikker andre steder i Norge. (Altså en liten Norges turne)

Kun Skøyen i Oslo da? Den kommer ikke innom Grorud?

TeslaKriss

Det skal også ha blitt registrert en Model 3 i Norge nå. EV 31000

vifteovn

I den grad det spelar nokon rolle, bilen som er stilt ut er raud. Eg sykla forbi til jobb i dag.

Så då er det nok ingen av dei som er registrert. Hadde ikkje dei ein anna farge?

Ingen som sto i kø 0745.

sjokomelk

Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

anorway

Sitat fra: TeslaKriss på onsdag 14. november 2018, klokken 07:33
Det skal også ha blitt registrert en Model 3 i Norge nå. EV 31000

Gammelt nytt :) Intervju med eier her: https://www.dinside.no/motor/anette-greide-ikke-vente-lenger-pa-folke-teslaen/70446624

Gubben driver visstnok Import av biler i Mandal.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA