Hovedmeny

Model 3 på utstilling hos Tesla Skøyen

Startet av georglu, tirsdag 13. november 2018, klokken 12:38

« forrige - neste »

THE

Sitat fra: Elmo på onsdag 12. desember 2018, klokken 10:46
Eneste jeg ikke liker med det valget er trefjæla på dasjbordet >:(

Masse fint å få i folie. Med de enkle panelene i interiøret til TM3, så er det vel en grei gjør det selv-jobb å legge på folie også?
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

HCO

Sitat fra: THE på onsdag 12. desember 2018, klokken 10:49
Masse fint å få i folie. Med de enkle panelene i interiøret til TM3, så er det vel en grei gjør det selv-jobb å legge på folie også?

Jeg lurer på å foliere fjøla i karbon-look. Er den lett å løsne, finnes det noen youtube-video som viser hvordan man demonterer den?
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

Counterpointer

@HCO

Denne er god,han har mye gode instruksjonsvideoer og er både morsom og flink

https://youtu.be/h-8k3g59GHs

Counterpointer

Off topik on» @THE

Ang jeansfarge på seter

Hadde dette på min Soul. Løste det veldig enkelt med en liten sprayflaske med rent vann og en microfiberklut for glass.
En sprut med vann og lett tørking så er det borte.

Billig og miljøvennlig.

Ville impregnert setene med colurlock Shield eller noe lignende også.

Off topik off»

geear

Mener det hvite interiøret er impregnert fra Tesla.

Ellers er det noe annet enn skai som brukes, og kvaliteten er ganske god. Men jeg syns det er synd at de ikke har fortsatt med "delskinn"-seter som finnes (fantes) i X, og også har de på Model 3.

Syns ellers ikke at bildet som ble postet er representativt for virkeligheten selv om jeg ikke har sett akkurat den bilen, setene ser i mine øyne mye bedre ut i real life. Form, farge. Har ingen problemer med de i en standard Model 3. Det jeg syns er synd er at det ikke finnes noen grommere sportsstoler i Performance-utgaven...

Elmo

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 12. desember 2018, klokken 11:32
Videoen er utilgjengelig
Denne videoen er tilgangsbegrenset. Prøv å logge på med en Google Apps-konto. >:( :( :o :-1: :-1:
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.38.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

Autowinder

Sitat fra: gr på onsdag 12. desember 2018, klokken 12:53
Ellers er det noe annet enn skai som brukes, og kvaliteten er ganske god.

Veganlær = Polyuretan står det på nettet, så får en bare håpe på bra holdbarhet, men sjekk materialkompatibilitet før impregning, kjedelig om langtidsvirkningene gjør at belegget løser seg opp  ;) 
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Autowinder

Og her er påvirkningen etter 50-70 og 120000km sier Bjørn i videoene nede ved post 15

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/white-seats-are-they-really-easy-to-keep-clean.113110/
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Counterpointer

Sitat fra: Elmo på onsdag 12. desember 2018, klokken 14:58
Videoen er utilgjengelig
Denne videoen er tilgangsbegrenset. Prøv å logge på med en Google Apps-konto. >:( :( :o :-1: :-1:

https://youtu.be/h-8k3g59GHs

Kanskje dette fungerer bedre?

Elmo

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 12. desember 2018, klokken 21:46
Sitat fra: Elmo på onsdag 12. desember 2018, klokken 14:58
Videoen er utilgjengelig
Kanskje dette fungerer bedre?
Nei, det var ikke problem med linken. Videoen er "tilgangsbegrenset", så man må vel abonnere eller "følge" noe eller noen for å se den.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

Amoss

Sitat fra: Elmo på onsdag 12. desember 2018, klokken 22:04
Nei, det var ikke problem med linken. Videoen er "tilgangsbegrenset", så man må vel abonnere eller "følge" noe eller noen for å se den.

Jeg har ikke noe problemer med å se videoen via noen av linkene her, og abonnerer ikke på noe eller følger noen.
Model S 85D

Elmo

Sitat fra: Amoss på onsdag 12. desember 2018, klokken 22:09

Jeg har ikke noe problemer med å se videoen via noen av linkene her, og abonnerer ikke på noe eller følger noen.
Jeg prøvde å logge på . . . og da kommer årsaken frem (jobb-PC):
"accounts.google.com er blokkert. Personen som konfigurerte denne datamaskinen, har valgt å blokkere dette nettstedet. Prøv å kontakte systemadministratoren" >:( >:( >:(
eUp 2014 - solgt.

Counterpointer

Sitat fra: Elmo på onsdag 12. desember 2018, klokken 22:33
Sitat fra: Amoss på onsdag 12. desember 2018, klokken 22:09

Jeg prøvde å logge på . . . og da kommer årsaken frem (jobb-PC):
"accounts.google.com er blokkert. Personen som konfigurerte denne datamaskinen, har valgt å blokkere dette nettstedet. Prøv å kontakte systemadministratoren" >:( >:( >:(
[emoji6]

Vesel

Var og så bilen utstilt i Kristiansand i dag. Flott bil, for det meste helt som forventet.  :+1:

• Materialkvaliteten er ok, men ikke noe mer, er mitt inntrykk. Mye plast, men skinnet på setene virka bra. Tynt, mykt og litt elastisk. De setene blir en stor oppgradering for meg som kjører en Peugeot 208 med grove, harde skinnseter i dag.
  • Noe mindre i bredden enn jeg forventet. Kom tydeligst fram i bagasjerommet. Mer enn god nok bagasjeplass for meg da, for all del.
  • Uakseptabelt dårlig innsynsvinkel for høyre side av skjermen for sjåføren. Burde vært mulig å tilte hele skjermen mot sjåføren. Jeg kommer nok til å prøve meg på denne løsningen.
  • Bilen som var utstilt var rød. Angrer ikke på at jeg ikke valgte den. Så ut som en glorete lekebil spør du meg. Blåfargen, derimot, som en annen bil der hadde, var nydelig. Mørk og fin. Den jeg har bestilt.
  • Utrolig stilig tak for baksetepassasjerene.  Får nesten mer lyst til å være passasjer enn sjåfør. :D
  • Baksetene var overraskende gode å sitte i selv om beina kom høyt i forhold til rumpa. Tror det skyldes god beinplass.

Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

Superelbilen

Må si jeg ble ordentlig skuffet i dag. Jeg dro til Skøyen for å sjekke bilen, men den hadde blitt flyttet til Grorud. Sist jeg sjekket online så skulle den være der til 31.desember.
For en vanvittig nedtur.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA