Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nissan leaf batteri info

Startet av GRS, mandag 31. oktober 2011, klokken 19:22

« forrige - neste »

GRS



Mer morro og bra nettside! :) : http://www.brammo.com

MYE billigere enn Sora. 14 000 dollar for verstingen :)

160 km/h og 160 km range.
TM3P sort/sort

elektrolux

Og 10000 USD eller 55000 NOK for Empuls'en på bilde.

Det er mindre en Vectrix'en min.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

bosonic

Endelig noen som har skjønt det:
sykkelen er utstyrt med gear og clutch. :)

The 2012 Empulse has a 6 speed transmission as standard equipment. The Integrated Electric Transmission (IET™) - IET™ is a mechatronic propulsion unit that emulates the feeling and performance of a traditional internal combustion engine, with a specially developed electric motor, clutch and gear shift, that enables the 2012 Empulse to accelerate hard from the line up to a high top speed, something that is just not possible to achieve with a single ratio electric motorcycle.
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

e-max

Har stått på pre-order listen for deres Empulse, siden Juni 2010 (snart 2 år) og informasjonen fra Brammo er fryktelig dårlig. Leveringsdato skyves kontinuerlig 6 mnd fremover hele tiden. Tror nok også at de bommer kraftig på rekkevidden - eller jo, ved 45 km/t. Men hvis eller når den kommer (og tallene stemmer)så høres dette ut som en bra og gøy sykkel.
Tesla 3 RWD 2020
Peugeot ION 2011
E-Max el scooter 2009

flux

Electric motorcycles: finally here.

"The Empulse is simply a more pure experience than any gasoline-powered bike could ever be. It steers incredibly quickly, flicking into a corner or through a chicane like a much lighter, much more aggressive bike. Think supermoto fast, but unlike one of those bikes, it's absolutely stable once you're leaned over. Doesn't matter what you do it it in a corner — brake, accelerate, bounce around, drag the peg, hit a rock — it just stays absolutely planted."

"The Empulse is absolutely as involving as its ICE predecessors, adding a level of feel they could never have.
Riding along following Brian on the Triumph, Eric hangs back to ride next to me for a second. "Damn that thing's annoying, huh?" Both he and I were happier on the Empulse, it simply feels like a more evolved motorcycle, no caveats needed. Electric motorcycles: finally here."


http://hellforleathermagazine.com/2012/08/brammo-empulse-the-electric-motorcycle-has-finally-arrived/

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA