Hovedmeny

8 ball says: Prisene kommer i morgen.

Startet av Lassiiboiii, torsdag 25. oktober 2018, klokken 11:10

« forrige - neste »

Lassiiboiii

- Enyaq iV80 Sportline - Bestillt.
- Kia E-Niro - 04.2019
- Nissan Leaf - 06.2014
- E-Golf 2017 - Solgt.

navyelsen

Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

Joggamann

Ja takk til kilder.

Begynner å bli veldig useriøst dette forumet etter min mening. Alt for mange  nye tråder om samme tema, alt for mange avsporinger og ikke minst påstander i øst og vest uten kilder.

Limodriver

Jeg begynner å bli litt usikker på om det er hold i denne påstanden.

Lassiiboiii

- Kia E-Niro - 04.2019
- Nissan Leaf - 06.2014
- E-Golf 2017 - Solgt.

Lassiiboiii

- Kia E-Niro - 04.2019
- Nissan Leaf - 06.2014
- E-Golf 2017 - Solgt.

aasen90

Min sier at prisen kommer 5 uker etter at vi har fått bilen

batterimannen

På tide med noen 'min selger sier' vitser? Litt som svenskevitser...

- Min selger sier at prisen først blir klar etter at du har kjørt bilen 10 000 km.
- Min selger sier at du må forhåndsbetale 500 000 kr, og først etter et år med e-niro får du tilbakebetalt mellomlegget mellom faktisk pris og forhåndsbetaling.
- Min selger sier at prisen blir lansert 26.10.2018 kl 23:59
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

geear

- min selger sier INGENTING, og svarer ikke på henvendelser

Lei hele Kia før jeg har kjøpt bil fra de.

Gordon Retriever

Min selger sier at Tesla er i ferd med å konkurs.
(Og jeg tuller ikke.)

AppleKnocker

Sitat fra: Joggamann på torsdag 25. oktober 2018, klokken 22:27
Ja takk til kilder.

Begynner å bli veldig useriøst dette forumet etter min mening. Alt for mange  nye tråder om samme tema, alt for mange avsporinger og ikke minst påstander i øst og vest uten kilder.
Ro deg ned :D

Du kan godt mene at hele forumet er en avsporing, men hva så? Det er et diskusjonsforum. Ikke en rettssak.
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

goggo

Sitat fra: gr på fredag 26. oktober 2018, klokken 21:54
Lei hele Kia før jeg har kjøpt bil fra de.
Jeg har nå min femte KIA, men såpass kan jeg si:
Jeg kjøper Kia på tross av forhandlerne, og ikke på grunn av dem.
Hvis det er noen trøst så er forhandlerne i USA enda verre å forholde seg til enn i Norge.

• Sportage 1998 fra Kia Lørenskog
  • Sportage Wagon 2001 fra Kia Lørenskog
  • Spectra 2004 kjøpt brukt i NH,USA
  • Soul EV 2016 fra Motor Sør, Kristiansand
  • Soul EV 2018 fra Motor Sør, Kristiansand
Og jeg har planer om å kjøpe en eller to til i 2019  (e-Niro og/eller 64KWh Soul EV, det avhenger av pris og leveringsrekkefølge). Mulig jeg da kjøper fra KIA butikken på Vigeland selv om det er 7 mil  unna der jeg bor, på grunn av et par erfaringer fra verkstedet hos min lokale forhandler.

mvh HUgo

EDIT: Glemte jo å si at alle 5 bilene har vært kjempegode biler med utrolig lite feil og problemer :) :)
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

trykkertor

Jeg flyr gladelig igjen fra Bergen til Larvik (Larvik Auto) for å kjøpe KIA,  og kjører hjem igjen.
Rett og slett fordi Frode Henry hos Larvik Auto er meget serviceinnstilt og vet å gi god kundeopplevelse.
Versus BOS Bergen hvor de på død og liv skal fakturere den minste gummimatte, prøvde å ta ekstra betalt for utstyr som er standard på bilen, osv.... Beskjeden jeg fikk i Bergen på min 2013 Sportage var:
"Det er kø ut av dørene på denne bilen. Hvorfor skal vi ikke da ta i det hele tatt diskutere kroner og øre. Hvis du ikke vil ha bilen, er det mange bak deg som er klar til å handle"

Så jeg endte med å ta en ringerunde og Larvik Auto har en helt annen kjemi med kundene sine. Noe som gjør at jeg mer enn gjerne tar turen dit igjen i forbindelse med utlevering av e-Niro også.
Dermed har de sikret seg en kunde (meg) som vender tilbake igjen og igjen.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA