Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nissan leaf batteri info

Startet av Radiobil1, onsdag 26. oktober 2011, klokken 11:51

« forrige - neste »

bno

#150
Registrerer at det blir flere av oss. I morges 08:08 etter å ha kjørt sistemann til skolen sto jeg i krysset Wesselsgaten /Eiganesveien  her i Stavanger og ser da at sjåføren i bilen som kommer fra høyre i krysset og som glir majestetisk forbi gir meg en håndhilsning. En flott Sølvleaf makan til min. Jeg fikk hånda opp og rakk vel en hilsen i siste liten ;D
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Aspiranten

Jeg traff på en Sky Blue i en skarp sving mellom Sunndalsøra og Oppdal forleden dag. Ble mildt sagt overrasket, både over at den kuttet svingen og nesten tok speilet mitt, og over at det plutselig var en Leaf der hvor jeg minst ventet en :D
Nissan Leaf

bno

Ja det var den forfjamselsen som jeg fikk.... ;D
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

BE

Sitat fra: bno på torsdag 26. januar 2012, klokken 10:09
Registrerer at det blir flere av oss. I morges 08:08 etter å ha kjørt sistemann til skolen sto jeg i krysset Wesselsgaten /Eiganesveien  her i Stavanger og ser da at sjåføren i bilen som kommer fra høyre i krysset og som glir majestetisk forbi gir meg en håndhilsning. En flott Sølvleaf makan til min. Jeg fikk hånda opp og rakk vel en hilsen i siste liten ;D

Det var meg :-)
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

bno

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

snurre100

Gladmelding i dag.Får min sorte superduper bil på tirsdag.BNH Ski
Venter på Kia E Niro

bno

Sitat fra: snurre100 på torsdag 26. januar 2012, klokken 15:09
Gladmelding i dag.Får min sorte superduper bil på tirsdag.BNH Ski

Det er bare  å glede seg fikk min mandag og er storfornøyd. Når jeg idag og så fikk lastet ned Android samt etablert meg på Carwings er alt bare fryd å gammen. Smiler litt hver gang jeg kjører forbi en bensinstasjon det må jeg innrømme.  8)
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

snurre100

Har en på jobben som har Buddy.Han sa at det beste med elbil var at han slapp å dra innom bensinstasjonen.Null bensin,null pølser....Sparer både miljø og kropp  :D
Venter på Kia E Niro

Larvik

Hentet min Leaf onsdag på Rud  ;D Vel hjemme i Larvik var jeg fornøyd ( og lettet over å ha rukket helt hjem ) med 6 km igjen "på tanken".  Nå håper jeg bare det blir litt fart i utbygging av ladepunkter i nærområdet  ???
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

Thomas Parsli

Gratulerer!
Og gratulerer med å klare 150+km på din første tur :)

Hvor fort kjørte du på E18?

Thomas
(Henter min om fem dager...)
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

akseln

Hadde en blå Leaf bak meg fra Lillestrøm via Leirsund til Kløfta i dag. Noen her? 

Larvik

Rud - larvik er vel ikke mer enn 12-13 mil, kjørte i 80 og turte ikke bruke varmeapparatet...
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

Thomas Parsli

Jeg antok du bodde litt lenger unna (ref. epost-adressen din).

Men 120-130km er nå brukbart -særlig siden det er en del stigning fra Sandvika til Liertoppen (~200m).

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Hamar

Hei!
Vi har i dag fått bekreftet at vi får vår røde Leaf 5. mars. Lang ventetid, men vi gleder oss  :)

Generalprøven blir fra Økern og hjem til Hamar.
Rød Leaf - mars 2012
Reservert Tesla Model 3
Hamar

snurre100

 :)
Sitat fra: Hamar på fredag 27. januar 2012, klokken 22:33
Hei!
Vi har i dag fått bekreftet at vi får vår røde Leaf 5. mars. Lang ventetid, men vi gleder oss  

Generalprøven blir fra Økern og hjem til Hamar.
Lykke til.Bor dessverre feil vei.Men det er sikkert noen andre som kan hjelpe dere med litt lading på veien hjem til Hamar.   :)
Venter på Kia E Niro

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA