Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nissan leaf batteri info

Startet av Radiobil1, onsdag 26. oktober 2011, klokken 11:51

« forrige - neste »

Oreo

Da har vi også hentet vårt hvite løv på Witro Bil i Trondheim i dag (19.01.2012), og jeg har allerede utforsket kollektivfeltet. Håper disse bussene kan holde seg borte :o
Bestilte i begynnelsen av november.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

Soloz

Fikk melding idag om levering 10 februar.  ;D Bestilte 14 september.

Go-carter

...da ser det ut til at mange får sin forsinkede julegave fra BNH Økern snart...  ;)



Stod en eller to biler til på bilfraktern. Fikk ikke sjekka garasjen, de reparerte porten.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Ladefabrikken

Sitat fra: Go-carter på mandag 23. januar 2012, klokken 15:21
...da ser det ut til at mange får sin forsinkede julegave fra BNH Økern snart...  ;)



Stod en eller to biler til på bilfraktern. Fikk ikke sjekka garasjen, de reparerte porten.

Jippi der har vi min sort Leaf.
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

Strandbu

Mottatt Sølv Leaf fra Ålgård Auto 11.01.12!!!
125000Km

TMX75D Jan19

bno

I dag hentet jeg min Sølv Leaf hos Ålgård Auto. Det var en fortreffelig hjemtur. Den ble bare så alt for kort. En deilig følelse og kjempegod å kjøre.
En god følelse når jeg satte i ladekontakten vel hjemme i garasjen.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Go-carter

Sitat fra: 2EL på mandag 23. januar 2012, klokken 15:54
Sitat fra: Go-carter på mandag 23. januar 2012, klokken 15:21
...da ser det ut til at mange får sin forsinkede julegave fra BNH Økern snart...  ;)



Stod en eller to biler til på bilfraktern. Fikk ikke sjekka garasjen, de reparerte porten.

Jippi der har vi min sort Leaf.

Det vil jeg anta. Det er ikke kenmyh sin, for den har ikke solcelle. Ellers hadde så og si alle bilene solcellepanel. Noen av bilene(bl.a. den sorte) hadde andre felger, vet ikke om det er vinterfelger, eller sommerfelger?
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

bno

Hei Leafere,
Fikk bilen å går. Fantastisk bil å kjøre kraftfull og lettkjørt. Lurte på en ting vedr. ladere. Jeg har oppfattet det dithen at vi ved overlevering skulle få en nøkkel til ladestasjoner. Er dette riktig eller er det en annen ordning her som jeg ikke har fått med meg?
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

BE

Ja, det skal ligge en egen mappe fra Elbilforeningen inne i bilen, der henger nøkkelen til ladestasjonene. Dersom de har glemt det på Ålgård Auto er det bare å kontakte dem.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Aspiranten

Sitat fra: bno på tirsdag 24. januar 2012, klokken 15:37
Hei Leafere,
Fikk bilen å går. Fantastisk bil å kjøre kraftfull og lettkjørt. Lurte på en ting vedr. ladere. Jeg har oppfattet det dithen at vi ved overlevering skulle få en nøkkel til ladestasjoner. Er dette riktig eller er det en annen ordning her som jeg ikke har fått med meg?

Gratulerer :D

Jeg tipper du er ute og koser med vidunderet titt og ofte nå :)
Nissan Leaf

bno

BE
Takk for info. jegn får ta kontakt med de igjen for å få nøkkelsett og etablere medlemskap i elbil forreningen.

Aspiranten
Det kan jeg skrive under på. Vanskelig å sette bilen fra seg ;D Gir en deilig følelse av uavhengighet for fluktualiserende drivstoffpriser for å nevne en dirgresjon da.
Vedrørende det siste så trakk jeg litt på smilebåndet da jeg så følgende stå i instruksjonshefte (norsk side 4-19) for navi. se Viktig!
dernest andre kulepunkt sitat:
"Antenneledningen skal ha en avstand til på minst 20 cm. (8 tommer) til ledningsnettet for det elektroniske innsprøytingssystemet (...))  ;D
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

vangli

#146
Endelig. I dag fikk jeg min bil. Legg merke til felgene (kjøpt fra Sharif), og se på taket hva som ble levert med bilen fra forhandler.  ;D

Mvh Bent
Leaf eier fra 24/1-2012

autofil

Sitat fra: vangli på tirsdag 24. januar 2012, klokken 18:07
Endelig. I dag fikk jeg min bil. Legg merke til felgene (kjøpt fra Sharif), og se på taket hva som ble levert med bilen fra forhandler.  ;D

Mvh Bent

Pris på hjulsett hos Sharif?

leafen

 merke på dekkene? hadde han disse inne eller var det bestilingsvare til leaf?
fikk min leaf i dag 31.01

vangli

#149
Pris var 8095,- inkl mva og montering/avbalansering på felgene. Dekk Nokian Hakka R  205/55x16 og felger Mega VEXERA. Det var noen dagers leveringstid på Nokian dekkene. Jeg leverte dekken til BNH Rud som monterte dem som en del av leveransen.

Mvh Bent
Leaf eier fra 24/1-2012

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA