Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nissan leaf batteri info

Startet av Radiobil1, onsdag 26. oktober 2011, klokken 11:51

« forrige - neste »

daggad

Grattis Eivisa !!!!  ;D
Sommerdekk foreløpig ?
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

dissern

Gratulerer Eivisa :)

Jeg ser at du har fått SandeAuto klistremerket på døren - noe jeg skal spesisere at jeg ikke skal ha - hater slik påklistret reklame  :D
Hvit Leaf - november 2011
Grå Model S 75D - mai 2017

akseln

Er ikke det merket på døren der det står "Zero emission"?

Har ofte lurt på om de forhandlerne som setter reklameklistremerker på bilene de leverer spør eieren først? At de setter navnet sitt på skiltholderen synes jeg er ok, men der er også grensen.

dissern

Sitat fra: Akseln på onsdag 09. november 2011, klokken 11:58
Er ikke det merket på døren der det står "Zero emission"?

Har ofte lurt på om de forhandlerne som setter reklameklistremerker på bilene de leverer spør eieren først? At de setter navnet sitt på skiltholderen synes jeg er ok, men der er også grensen.

Hvis du zoomer inn og ser til høyre for teksten "Zero Emission" så kan du se et ovalt klistremerke i svart/brunt. Dette er et forhandlerklistremerke som jeg overhodet ikke skal ha på bilen. Jeg vil også be om å få svart nummerskiltholder uten reklame. Kanskje litt rart, men det er slik jeg vil ha det!  ;)
Hvit Leaf - november 2011
Grå Model S 75D - mai 2017

Rilum

Da er gårdsplassen fylt opp med enda et kjøretøy  ;D

Mere info finnes her :
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,4347.0.html
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

Ole C

The Eagle has landed.  Leaf Nr 2 i Ålesund etter Daggad.   Men en smule skitten ved ankomst. Drammen Ålesund med Autotransport...




me so happy  ;D ;D ;D
Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

akseln

Gratulerer! Prikk lik min inkludert møkka :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aspiranten

Ole og Daggad: Hvordan fikk dere bilene levert av autotransport, hjem på døren eller avlasting ved en terminal ett sted?
Nissan Leaf

Ole C

Sitat fra: Aspiranten på tirsdag 29. november 2011, klokken 22:06
Ole og Daggad: Hvordan fikk dere bilene levert av autotransport, hjem på døren eller avlasting ved en terminal ett sted?
Selger på  Økern sørget for at den ble sendt til Ålesund, jeg ringte så Autotransport oppga regnr,  madamen i telefonen  satt meg over til en hyggelig sjåfør fra Romsdalen  ;D ,  Han sa Leafen var første bilen av  så jeg kunne møte han på hans første stopp Bertel o steen i Ålesund, persis 1315 kommer Autotransport inn  på P-plassen. Vi hilste signerte og jeg kjørte bilen derfra :-) S M U R T , bortsett fra all møkka på bilen.
Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

Trond.Strom

Sølv leaf levert i dag klokken 1400, meget happy mann

daggad

Grattis Ole, gleder meg til å se bilen din !  :D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Aspiranten

Ok. Vi får vår kjørt opp på sommerdekk, og det er vinter i Molde nå. Ihvertfall der vi bor, i høyden  :)
Nissan Leaf

Ole C

Sitat fra: daggad på onsdag 30. november 2011, klokken 08:59
Grattis Ole, gleder meg til å se bilen din !  :D

Vel jeg har sett din Leaf i dag, kona di var ute på Moa mellom 16:05-20 , jeg fløyta og blinka men der inne gikk praten heftig og masse trykking på knappene , så ut som de leita etter take-off knappen.   :D
Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

daggad

SitatVel jeg har sett din Leaf i dag, kona di var ute på Moa mellom 16:05-20 , jeg fløyta og blinka men der inne gikk praten heftig og masse trykking på knappene , så ut som de leita etter take-off knappen.   

Ha ha...herlig !!  ;D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Joakim Sveli



Her er min Datsun Leif. Hentet på Brennes tirsdag
Ansatt i Fortum Charge & Drive Norge
Har kjørt 64000 km i Think (2008), solgt sep2011-  Har kjørt 69000km Leaf (fra nov 2011-okt 2014)- 
Kjører TMS 60, 2014 mod, kjørt 71 000 per jun 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA