Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nissan leaf batteri info

Startet av Radiobil1, onsdag 26. oktober 2011, klokken 11:51

« forrige - neste »

snurre100

Når jeg leser her at de aller fleste er svært fornøyd med Leafen sin,gleder jeg meg bare ennå mer.Har aldri hatt elbil før,så jeg har jo tenkt tanken på at jeg kansje kjøper "katta i sekken"Men jo mer jeg leser jo sikrere blir jeg at jeg blir fornøyd..
Venter på Kia E Niro

MrMagu

Jeg gadd ikke vente, så jeg reiste til Gol og handla der (Gol Auto).  Fikk den i midten av november.

Måtte overnatte-lade på Krødernkro :-)

El-vis

Sitat fra: MrMagu på lørdag 07. januar 2012, klokken 16:41
Jeg gadd ikke vente, så jeg reiste til Gol og handla der (Gol Auto).
[/quote
Sitat fra: MrMagu på lørdag 07. januar 2012, klokken 16:41
Jeg gadd ikke vente, så jeg reiste til Gol og handla der (Gol Auto).  Fikk den i midten av november.

Måtte overnatte-lade på Krødernkro :-)

Jeg drar også til Gol. Hyggelig selger. Litt lavere pris. God service.  :)
Er tilbudt transport på henger et godt stykke nedover i dalen slik at nybilen og jeg kan komme oss helt hjem til Oslo etterpå!  :D
Kjører min tredje elbil, og Leaf nummer to.

Slipp en elbil foran deg i køen - så slipper du eksos i friskluftanlegget!

MrMagu

Jeg ble også tilbudt transport, men tok det som en utfordring/opplevelse.  460,- for rom med dusj og frokost :-)  Veldig hyggelig selger!

El-vis

Blå bil ankommet sitt nye hjem etter transport på henger fra Gol til Hønefoss. Deretter over Sollihøgda gjennom Bærums Verk til Oslo i mildt sagt kjiipt føre - glatt, snø, ikke brøytet. Holdt akkurat hjem til lademuligheten i garasjen.  :D

Superduperkjempefinbil!! ;D ;D
Kjører min tredje elbil, og Leaf nummer to.

Slipp en elbil foran deg i køen - så slipper du eksos i friskluftanlegget!

daggad

Gratulerer EL-vis !!! :D
Nyt det herlige følelsen i lange drag !!! 8)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

oymo

Juhuu!

Har ventet lenge på å kunne skrive denne posten, men nå er det endelig klart:

4 måneders ventetid er over og min splitter nye, svarte Leaf er klar for Bergensveiene torsdag den 12.11.2012. Ble registrert i Carwings i dag, og hele kroppen kribler  :-D

O' Lykke

-oymo
Think City 2000 - 133.000 km - Solgt
Nissan Leaf 2012  - 65.000m

ovev

Er jo leeeeeeeeenge å vente da allikevel.

Ekstra mye å kjøre ifm klargjøring?? ;)
2012 Nissan Leaf blå hentet 8/12 solgt
2015 Toyoty Yaris solgt
2018 Kia Niro PHEV
Hyundai Kona EV solgt
VW E-up! Entry bestilt

snurre100

Så heldig du er,jeg må vente i nesten 1 måned til >:(
Venter på Kia E Niro

daggad

Sitat fra: oymo på tirsdag 10. januar 2012, klokken 19:44
Juhuu!

4 måneders ventetid er over og min splitter nye, svarte Leaf er klar for Bergensveiene torsdag den 12.11.2012. Ble registrert i Carwings i dag, og hele kroppen kribler  :-D

O' Lykke

-oymo
Jaja...så god tålmodighet har jeg aldri hatt !!  :D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

oymo

Sitat fra: oymo på tirsdag 10. januar 2012, klokken 19:44
Juhuu!

4 måneders ventetid er over og min splitter nye, svarte Leaf er klar for Bergensveiene torsdag den 12.11.2012. Ble registrert i Carwings i dag, og hele kroppen kribler  :-D

O' Lykke

-oymo

Hehe! Henrykkelsen har fått meg til å tulle med tallene. 12.01.2012 skal det være!

HappyHappy JoyJoy  :-)

-oymo
Think City 2000 - 133.000 km - Solgt
Nissan Leaf 2012  - 65.000m

daggad

Grattis !! Kun 2 søvnløse netter unna !!  ;D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Aspiranten

Nå har det kommet en sølvgrå til her i Molde. En politimann bosatt en 4-5 mil utenfor byen som har kjøpt. Sammen med den andre Sky Blue som finnes på Aukra så er vi nå 3 stk. Jeg ble ikke forever alone likevel  ;D
Nissan Leaf

daggad

Jeg så en sølvgrå en i Ålesund en dag. Det kan jo være den i Molde som har vært på tur..
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

kenmyh

Sitat fra: Rasmus.B på fredag 06. januar 2012, klokken 13:19
Når bestilte du da Kenmyh?
Jeg skrev kontrakt 1 desember, og bilen kommer trolig til Drammen 1 februar, og må deretter vente på klargjøring. Bestilte på Økern.

jeg bestilte i månedskiftet august/september.. så er på tide at den kommer snart :p det var visst noe med den svarte pakken som gjorde at man ikke fikk bilen så tidlig, var i hvertfall det jeg fikk høre
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA