Hovedmeny

Leaf på Top Gear

Startet av CarlosJardinero, onsdag 12. oktober 2011, klokken 16:55

« forrige - neste »

elektrolux

Sitat fra: daggad på onsdag 26. oktober 2011, klokken 08:25
Jeg synes det var litt morsomt, for disse guttene leter etter det svake i ting og gruser de humoristisk basert på dette. Rent show.

Helt enig. Husker med stor fryd den gangen de måtte snu en Lamborgini på en sjøsettingsplass for fritidsbåter, og girkassen hadde så mye tidsforsinkelse at de nesten rant ned i vannet, eller den gangen Jeremy skulle ut av en Ford GT40 som tilfeldigvis stod for nærmed en en annen bil.

De finner alltid svake punkter. Det er jo hele konseptet med Top Gear. Dersom de ikke finner værre ting ( F.eks Nissan Leaf kundeinformasjon Norge 2011) enn at batteriet etter en stund går tomt trenger vi ikke bekymre oss.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Noppo

Jeg synes faktisk begge bilene kom veldig bra ut av dette. Leaf'en fikk jo regelrett skryt! Jeg hadde forventet helt slakt av begge bilene. De var jo heller en skarp kritikk til at ladeinfrastukturen ikke var på plass. England ligger jo langt etter Norge når det gjelder å få tilrettelegge ladeplasser.
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2012.

daggad

Sitat fra: Noppo på torsdag 27. oktober 2011, klokken 10:06
Jeg synes faktisk begge bilene kom veldig bra ut av dette. Leaf'en fikk jo regelrett skryt! Jeg hadde forventet helt slakt av begge bilene. De var jo heller en skarp kritikk til at ladeinfrastukturen ikke var på plass. England ligger jo langt etter Norge når det gjelder å få tilrettelegge ladeplasser.

Du bor ikke i Ålesund forstår jeg !  ::)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Elmo

Sitat fra: Noppo på torsdag 27. oktober 2011, klokken 10:06
Jeg synes faktisk begge bilene kom veldig bra ut av dette.   Jeg hadde forventet helt slakt av begge bilene.

Så enig så enig.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.38.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA