Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Utstyr til Leaf

Startet av CarlosJardinero, onsdag 26. oktober 2011, klokken 08:43

« forrige - neste »

elektrolux

Sitat fra: daggad på onsdag 26. oktober 2011, klokken 08:25
Jeg synes det var litt morsomt, for disse guttene leter etter det svake i ting og gruser de humoristisk basert på dette. Rent show.

Helt enig. Husker med stor fryd den gangen de måtte snu en Lamborgini på en sjøsettingsplass for fritidsbåter, og girkassen hadde så mye tidsforsinkelse at de nesten rant ned i vannet, eller den gangen Jeremy skulle ut av en Ford GT40 som tilfeldigvis stod for nærmed en en annen bil.

De finner alltid svake punkter. Det er jo hele konseptet med Top Gear. Dersom de ikke finner værre ting ( F.eks Nissan Leaf kundeinformasjon Norge 2011) enn at batteriet etter en stund går tomt trenger vi ikke bekymre oss.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Noppo

Jeg synes faktisk begge bilene kom veldig bra ut av dette. Leaf'en fikk jo regelrett skryt! Jeg hadde forventet helt slakt av begge bilene. De var jo heller en skarp kritikk til at ladeinfrastukturen ikke var på plass. England ligger jo langt etter Norge når det gjelder å få tilrettelegge ladeplasser.
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2012.

daggad

Sitat fra: Noppo på torsdag 27. oktober 2011, klokken 10:06
Jeg synes faktisk begge bilene kom veldig bra ut av dette. Leaf'en fikk jo regelrett skryt! Jeg hadde forventet helt slakt av begge bilene. De var jo heller en skarp kritikk til at ladeinfrastukturen ikke var på plass. England ligger jo langt etter Norge når det gjelder å få tilrettelegge ladeplasser.

Du bor ikke i Ålesund forstår jeg !  ::)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Elmo

Sitat fra: Noppo på torsdag 27. oktober 2011, klokken 10:06
Jeg synes faktisk begge bilene kom veldig bra ut av dette.   Jeg hadde forventet helt slakt av begge bilene.

Så enig så enig.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA