Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Drammen

Startet av Joakim Sveli, tirsdag 25. oktober 2011, klokken 10:23

« forrige - neste »

Sualc

Ble oppringt av BNH Ski for litt siden. Fikk framskyndet min levering fra 25.11 til 17.11... ;D

Bilen min står i Drammen nå, og vil bli sendt til Lier for klargjøring i morgen!

Gleder meg noe enormt... 8)
Nissan Leaf, kjørt siden 9. november 2011.

Tesla Model S, kjørt siden november 2013.

Saxo

Trondheim
Eier av 2003 Mod Saxo siden 2005.
Leaf nr.1 i Trondheim.

Go-carter

En hvit leaf passerte meg utenfor ski industriområde i stad, noen her som var ute på demotur? :)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

BE

Fikk bekreftet leveranse av sølv bil til Ålgård Auto 11. November. Må regne 7-12 dagers klargjøring. (Bestilt 5. august)

Nå er jeg virkelig spent på utfallet rundt garantien på batteriene...
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Kallagtunet

Sitat fra: BE på torsdag 27. oktober 2011, klokken 23:15
Fikk bekreftet leveranse av sølv bil til Ålgård Auto 11. November. Må regne 7-12 dagers klargjøring. (Bestilt 5. august)

Nå er jeg virkelig spent på utfallet rundt garantien på batteriene...

Når meldte du fra at du ville ha bil første gang?

Stigzy

Fikk også bekreftelse fra Ålgård Auto i kveld av en sølv med spoiler den 9. Desember og 7-12 dager klargjøring. Bestilte den 16. August og meldte interesse den 16. August. Håper det tar kun 7 dager med klargjøring ok ikke de 12 dagene 8)
* Tesla Model S 85D 18.11.17
* Opel Ampera-E Amber 06.06.2017 - SOLGT
* Nissan Leaf Sølv Metallica levert 5/12-2011 - SOLGT

BE

Kallagtunet, Ålgård Auto har fått leveringstider på nesten 90 solgte biler nå, og de driver sannsynligvis på og sender ut informasjon til de som har bestilt.

Kallagtunet

Sitat fra: BE på torsdag 27. oktober 2011, klokken 23:36
Kallagtunet, Ålgård Auto har fått leveringstider på nesten 90 solgte biler nå, og de driver sannsynligvis på og sender ut informasjon til de som har bestilt.

Jeg fikk vår bekreftelse på levering i forrige uke. Så den er grei. Lurte bare på når du meldte fra når du ville ha bil første gang.

For vår del er det ett garanti spørsmål som må avklares vi mottar noen bil som helst.

BE

Meldte fra 5. august.

Edit: Jeg har en misstanke om at det ankommer flere biler enn dem først har antatt, kanskje siden salget har gått bedre enn ventet? Det er vel ikke umulig at det er dirigert flere biler til Norge enn det som først var tiltenkt av bilene som er sendt til Europa. Kanskje dette er grunnen til at det har tatt såpass lang tid å få på plass leveringsdatoer?

daggad

For min del så driter jeg i Nissans garanti. Jeg prøver Leaf og forventer ikke all verden,,
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Kallagtunet

Sitat fra: daggad på torsdag 27. oktober 2011, klokken 23:47
For min del så driter jeg i Nissans garanti. Jeg prøver Leaf og forventer ikke all verden,,

Det er bra noen fortsatt har pioner ånden... Uansett så ligger du nok bedre an en de som kjøpe de siste think bilene før konkursen :D

Go-carter

Sitat fra: Kallagtunet på fredag 28. oktober 2011, klokken 00:35

Det er bra noen fortsatt har pioner ånden... Uansett så ligger du nok bedre an en de som kjøpe de siste think bilene før konkursen :D

Nettopp! Dere skal ikke klage... ;)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Kallagtunet

Sitat fra: Go-carter på fredag 28. oktober 2011, klokken 07:24
Nettopp! Dere skal ikke klage... ;)

Jo det skal vi!

For hvis ikke dette kommer på plass så blir dette en bil bare for pionerene og dem er det ikke nok av dessverre. Skal Nissan Leaf få den plassen i historien den fortjener, dvs den første elbilen som traff massemarkedet så må de ha tro på sitt eget produkt!

daggad

Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Aspiranten

Tror jeg skal stille meg opp utenfor vinduet ditt istedetfor å jobbe...  ;D
Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA