Bestilt i3 120ah? Del erfaringer, leveringstid, farge og specs

Startet av Jarv!s, onsdag 03. oktober 2018, klokken 17:31

« forrige - neste »

Trond.m

Sitat fra: Kires på mandag 08. oktober 2018, klokken 20:56
Fin «båt» å være i, gleder meg! Ja selger sa det ang carplay men har blitt vant til å bruke det så slang det med.
Tenkte på Leaf som er en skute det skal bli gøy å bytte i en speedbåt  ;)

hemi

Fått chassisnr, står orderen ble oppdatert for 2 dager siden

bimmer work er litt på ferie og gir meg 0

2 uker før tiden, klargjøring er dog en greie som kan ta tid ifølge min mann i bmw systemet.

iaf ikke tesla/vag tidsregning :D

Jokkhov

Noen som vet om det er oppdatert idrive system i bilen? Det som er i 94ah bilene er litt utdatert i forhold til andre bmw modeller.
Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
BMW i3 fully charged 94ah (solgt)
BMW i3 fully charged 120ah(solgt)
Tesla model 3 LR 2021 - selges
Tesla model Y LR - bestilt 31/3- 22

fossaaen

Søkte opp VIN på https://decoder.bvzine.com og fikk at bilen var produsert i dag,så virker å være før skjema :-)

Trond.m

Sitat fra: fossaaen på torsdag 01. november 2018, klokken 21:26
Søkte opp VIN på https://decoder.bvzine.com og fikk at bilen var produsert i dag,så virker å være før skjema :-)
Min også. Og nå er norsk instruksjonsbok også klar for nedlasting.

Trond.m

Ser at også trådløs lading skal gi bedre antenneforhold (og mindre stråling i bilen) ved bruk av utvendig antenne. Hvis noen har kompatibel telefon kant teste dette når de får bilen.

Torodd Stangeland

Noen som har prøvd å bestille full pakke minus takluke?
Vurderer å bytte en 15-modell 60ah med ny i3s med alt utstyr. Men vil ikke bytte ut karbontaket med takluke
Bmw i3 2015 Solgt
Bmw i3s 2020

Trond.m

Sitat fra: Torodd Stangeland på lørdag 03. november 2018, klokken 15:37
Vurderer å bytte en 15-modell 60ah med ny i3s med alt utstyr. Men vil ikke bytte ut karbontaket med takluke

Foremost

Sitat fra: TM på lørdag 03. november 2018, klokken 10:38
Er det mulig å laste instruksjonsboken ned et annet sted? Det blir sikkert minst en måned før jeg får min VIN...

Orbit

Last ned app'en «BMW i Drivers guide» for Android/iOS. Den kan brukes også uten VIN, selv om du da ikke får riktig farge på bilen på bildene.  8)
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Vetle

Foremost

Sitat fra: Orbit på lørdag 03. november 2018, klokken 20:09
Last ned app'en «BMW i Drivers guide» for Android/iOS. Den kan brukes også uten VIN, selv om du da ikke får riktig farge på bilen på bildene.  8)
Nope, "Without a VIN, you can still test the many features of the app using a sample vehicle".

"Sample vehicle" i appen er en 3-series saloon.

Orbit

Da har du lastet ned "BMW Drivers guide". Det du skal ha er "BMW i Drivers guide".

Jeg ser at de nå har en i8 som standardkjøretøy i i-app'en (var en i3 tidligere). For å komme rundt det, går du til Elbilstatistikk og finner en fersk i3 i passende farge, og legger inn VIN for denne.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Trond.m

Sitat fra: Foremost på lørdag 03. november 2018, klokken 19:49
Sitat fra: TM på lørdag 03. november 2018, klokken 10:38
Er det mulig å laste instruksjonsboken ned et annet sted? Det blir sikkert minst en måned før jeg får min VIN...
Last ned appen Drivers Guide og legg inn VIN 7D00155. Det er en norsk i3.

Torodd Stangeland

Sitat fra: TM på lørdag 03. november 2018, klokken 15:50
Sitat fra: Torodd Stangeland på lørdag 03. november 2018, klokken 15:37
Bmw i3 2015 Solgt
Bmw i3s 2020

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA