Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Konvertere Porsche 914

Startet av RuneW, onsdag 19. oktober 2011, klokken 22:06

« forrige - neste »

el nino

Dekker skinnet hele ryggen bak?

Balrog

yes. sitter vel egentlig penest på baksiden der unga tørker av skoa når de slåss i baksetet. forsetene til leafen er litt spesielle ift at sete og rygg henger sammen, som gjør montering av setetrekk litt plundrete, men noen har sikkert funnet ut hvordan dette løses.
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

pålen

Sitat fra: Anne-K på søndag 03. mars 2013, klokken 15:19
Sitat fra: bjorns_1 på mandag 08. oktober 2012, klokken 09:02
Hvor i landet blir dette gjort? Er det kun i Oslo?

Noen som hvet om det er noen plass i Stavanger der man kan få trekk på setene i Leafen?
Er det snakk om å få satt på trekk kjøpt fra f.eks. Jula du er på jakt etter? Trekk forøvrig fikk jeg satt på hos Ålgård Auto når jeg kjøpte bilen. Skikkelig fint trekk i en fargekominasjone med grå og mørk grå.

Hvor mye betalte du for trekk hos ålgård auto?  :)
Sandnes

Anne-K

Svar til Pålen: mener de kostet 5.900,- ferdig montert, men jeg fikk de med nybilkjøp i forbindelse med en kampange.
Stolt og fornøyd eier av en sort leaf  :)

pålen

Sitat fra: Anne-K på onsdag 20. mars 2013, klokken 22:53
Svar til Pålen: mener de kostet 5.900,- ferdig montert, men jeg fikk de med nybilkjøp i forbindelse med en kampange.

Ok, takk:) du har helt rett! Og nå er en sølv leaf på vei til en forhåpentligvis fin pris ettersom den nye modellen er rett rundt hjørnet :D
Sandnes

Tina

Noen som har noe ny erfaring med seterekk i fornuftig prisklasse?
Lykkelig eier av en sølvgrå Nissan Leaf, 2013 mod :)

Limodriver

Jeg har god erfaring med å impregnere setene. Denne impregneringen som jeg kjøpte hos BNH for ca kr 200 gjør det lett å tørke av flekker og søl.

Tina

Det var et godt tips! Får ikke opp noe bilde eller link til den sprayen du kjøpte men hvilken som helst tekstilimpregnering kan vel sikkert brukes? Jeg kjøpte en i samme prisklasse til noe møbler for litt siden..
Lykkelig eier av en sølvgrå Nissan Leaf, 2013 mod :)

Limodriver

Den jeg brukte heter Fiberprotector impregnering, du finner informasjon om den på www.fiberprotector.no under considering products. Jeg har sett de også selger den på Smart Club.

ograv

Sitat fra: Tina på mandag 20. mai 2013, klokken 19:42
Noen som har noe ny erfaring med seterekk i fornuftig prisklasse?

Henger meg på spørsmålet her. Hva kan anbefales i prisklasse  under "originaltilbehør" fra Nissan-forhandler til 5-6.000 kr og ned til Jula / Biltema trekk. Av form/spesialsydde trekk til Leaf, er det da noen som kan monteres uten å måtte ta ut setene? Der stopper nok forutsetningene for at dette kan bli greit / verdt det ;)
Impregnering høres jo fristende ut det, men frykter våte / møkkete barnesko + event klissete barnehender overvinner impregneringa.

Limodriver

følgende kan henges på førersetene og beskytter mot barnespark:

http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=11905162
http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=13370116
http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=11905064

Noe for enhver smak......

Hva med å legge et fleecepledd eller lignende i baksetet som er billig og kan taes ut for vask eller ved transport av voksne som ikke er ikledd verneutstyr mot barnesøl?

Det er jo hyggelig å bruke interiøret slik det er og ikke spare det til bilen skal bli spiker, ingen har glede av et nytt og fint interiør da. Det er den daglige bruk som gir glede.

Uansett valg bør dere ihvertfall impregnere stoffet på dørhåndtakene. En bekjent som hadde skiftet til vinterhjul var veldig glad for dette etter at hjulmannen hadde tatt i dørhåndtaket med skitne hender. En vanlig
Fuktig kjøkkenklut og vips så var skitten fjernet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA