Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Konvertere Porsche 914

Startet av RuneW, onsdag 19. oktober 2011, klokken 22:06

« forrige - neste »

Finnøy (Arne Johan Larsen)

De fra Jula passer nok like dårlig som de fra Biltema  ;D
Først og fremst var det nytteverdien og ikke estetikken i denne omgang.

Delte seterygger, hendler, knapper, setebelter osv. gjør at passformen på universalsetetrekk blir ganske dårlig  ;)

RogerB

Det der er nødløsning ja  :D

Håper HKS får ut fingeren snart
Perle Hvit Leaf levert 05.12.2011
29000km 11.10.2012
53000kr besparelse 11.10.2012

Terje

Glad eier av Titanum Soul EV

Sitat fra: Terje på søndag 20. november 2011, klokken 13:44
Disse blir sendt fra Athen og jeg får til svar på mail at pakken blir sendt gratis som gave og dermed fritatt for avgifter. :D

Tollvesenet finner fort ut at dette ikke er gaver når det blir mer enn et par forsendelser fra samme sted...  Vær forberedt på ekstra mva + gebyr +evt toll på dette.

Aspiranten

Hæ? Lukter de lunta når det kommer 500 pakker fra samme avsender til forskjellige adresser i Norge ?
Nissan Leaf

Jeg har fått et par overraskelser på denne type forsendelser... :-\

Joachim

Det så heller ikke ut som om de dekker forseteryggen. Det er dette og baksetet som er mest kritisk for oss med barn i baksetet. Leaf har stoff på forseteryggen og dette er jo nesten litt krise når jeg sammenligner med min nåværende bil. Der er det møkkete!

jkirkebo

Sitat fra: Akseln på mandag 21. november 2011, klokken 12:30
Sitat fra: snurre100 på lørdag 19. november 2011, klokken 19:39
Fant denne på Ebay http://www.ebay.com/itm/Leatherette-Front-Seat-Covers-NISSAN-LEAF-Beige-Grey-Black-Red-Blue-/120796605378?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item1c2009ebc2
Har de trekk til bakseter også? Det er jo der de møkkete ungene skal sitte :-)

Mine foreldre hadde fast ett pledd (brettet dobbelt eller trippelt) liggende i baksetet, over sitteputen. Det var trykket ned i sprekken mellom rygg og sittepute slik at det satt noenlunde fast. Dette virket svært bra, da det er sitteputen som får det aller meste av "julinga".
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Aspiranten

Leafen ble vel designet for velstående mennesker med høy utdannelse, ingen barn og som til enhver tid har finsko på. De hadde vel ikke de særnorske spesialtiltakene for elbil i tankene når dette var på tegnebordet  :D
Nissan Leaf

daggad

Sitat fra: Aspiranten på mandag 21. november 2011, klokken 13:05
Leafen ble vel designet for velstående mennesker med høy utdannelse,

Da burde de kanskje ikke kalt den LEAF (Leading Enviromental friendly Affordable Family car) ;)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Aspiranten

Du har høy middelklasse og lav middelklasse ;-)

Husk at Leafen er forholdsvis dyr i USA f.eks. Norge er jo i særklasse når det gjelder prisingen på Leafen. Og når det er hvite seter og stoff istedetfor beskyttende plast der hvor ungene skal sitte og sparke i forsetene så avslører jo designvalgene seg ganske raskt  :)
Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA