Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Problem med standard värmare

Startet av Baltor, søndag 16. oktober 2011, klokken 12:10

« forrige - neste »

Baltor

Hei, en av medlemmene i Rogaland Elbilforening ønsker å selge sin Kewet 2 fra 1992. Bilen er i original og stort sett god stand, godt kjørbar, men den har fått montert inn Biltema 80-22203 batterier. Dette er ikke de batteriene som anbefales. 
Bremser,  hjullager etc ser ut til å være iorden. Jeg har ikke testet rekkevidde.

Dette er altså en 48V med 4 stk batterier. Du kan lese om Kewet 2 i denne tråden:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,415.0.html
Stavanger
Peugeot Partner, 4 stk Think Classic og en Rosa Kewet 5 i familien. 
Var med og startet Rogaland Elbilforening. Kan utføre vannservice på både Think og PSA

Baltor

Stavanger
Peugeot Partner, 4 stk Think Classic og en Rosa Kewet 5 i familien. 
Var med og startet Rogaland Elbilforening. Kan utføre vannservice på både Think og PSA

eljet

nå har nå eg solgt min bil
Hva forlanger dere for denne da??
Sveio nord for Haugesund
(x) Kewet 4  fra 94
(x) kewet 2 fra 93
(x) Kewet 2 fra 92
Kjørt 10 000 km med Kewet

Baltor

Denne bilen er EU godkjent og i original og fin stand, den er kanskje noe for et bilmuseum?
Setene er som nye.
Jeg mener den har en samlerverdi.
Men prisen blir nok lav, bruksverdien på en Kewet 2 er begrenset, dette pga toppfarten som er dårligere enn på de seinere utgavene.
Stavanger
Peugeot Partner, 4 stk Think Classic og en Rosa Kewet 5 i familien. 
Var med og startet Rogaland Elbilforening. Kan utføre vannservice på både Think og PSA

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA