473 inventorybiler til salgs- I Norge

Startet av Pepsipepsi, fredag 17. august 2018, klokken 16:19

« forrige - neste »

Nasatech

Hei. Ble sperret ute av forumet og har derfor ikke fått svart på denne. Vet ikke hvorfor jeg ble sperret, men var tydeligvis at jeg hadde reklamert for noe? Kanskje https://teslainventory.teslastats.no/ ?

Men, når det er sagt. Dette er IKKE avbestilte biler. Hvis man så på VIN på mange av de så lå de etter hverandre. Det er et API som Tesla har glemt som jeg bruket og det er biler de lager som matcher mest mulig på biler som kunder vil ha. Dette lager de for å ha raskere levering.

Det har vært, og er, rentekampanjene nå og det kommer mange, mange biler inn på listen i uken. Likevel er det bare 400 biler der, så mye går ut med en gang. Listen går samtidig sakte men sikkert nedover. Jeg hjalp én men bil tidligere denne uken og 11 av bilene jeg viste han om morgenen var borte bare timer senere. Det er f.eks. ingen 7-setere av Model X igjen.

Jeg fikk dessverre ikke noe av Tesla for å ta den ned, men kunne beholde listen selv og bruker den for å hjelpe andre med å finne bil.

Grunnen til at de ville ha den fjernet var at jeg kunne se biler som Tesla selv ikke kunne se og det virket uproft.

Listene har jeg selv og alle kan spørre om de skal kjøpe bil. Selve statistikken på hvilke biler som er tilgjengelig stemmer fortsatt. Velg modell, farge, seter osv. så kan man se hva som er tilgjengelig før man snakker med Tesla :)

God jakt! Fortsatt 8 dager igjen :)

Tulle

Sitat fra: Nasatech på lørdag 08. september 2018, klokken 16:24
Hei. Ble sperret ute av forumet og har derfor ikke fått svart på denne. Vet ikke hvorfor jeg ble sperret, men var tydeligvis at jeg hadde reklamert for noe? Kanskje https://teslainventory.teslastats.no/ ?

Vel - det hadde vel greit å høre hvorfor man blir sperret ut. Har hørt at det er skjer med mange for tiden.

Nasatech

Enig med deg. Grunnen var spam/reklame og «du burde vite bedre, Nasatech», men usikker på hva da var [emoji15]

fonberg

Sitat fra: Nasatech på lørdag 08. september 2018, klokken 16:24

Men, når det er sagt. Dette er IKKE avbestilte biler. Hvis man så på VIN på mange av de så lå de etter hverandre. Det er et API som Tesla har glemt som jeg bruket og det er biler de lager som matcher mest mulig på biler som kunder vil ha. Dette lager de for å ha raskere levering.

Det har vært, og er, rentekampanjene nå og det kommer mange, mange biler inn på listen i uken. Likevel er det bare 400 biler der, så mye går ut med en gang. Listen går samtidig sakte men sikkert nedover. Jeg hjalp én men bil tidligere denne uken og 11 av bilene jeg viste han om morgenen var borte bare timer senere. Det er f.eks. ingen 7-setere av Model X igjen.

Jeg fikk dessverre ikke noe av Tesla for å ta den ned, men kunne beholde listen selv og bruker den for å hjelpe andre med å finne bil.

Grunnen til at de ville ha den fjernet var at jeg kunne se biler som Tesla selv ikke kunne se og det virket uproft.

Listene har jeg selv og alle kan spørre om de skal kjøpe bil. Selve statistikken på hvilke biler som er tilgjengelig stemmer fortsatt. Velg modell, farge, seter osv. så kan man se hva som er tilgjengelig før man snakker med Tesla :)

God jakt! Fortsatt 8 dager igjen :)

Ville det fått rettslige konsekvenser om du ikke tok ned siden? Tesla burde jo strengt tatt feid for egen dør og stramma opp websidene sine i stedet for å parkere dine, IMO.
18 i3 FC | 17 S90D | 12 Leaf | 00 Porsche 911 C2

Orbit

Sitat fra: Nasatech på lørdag 08. september 2018, klokken 20:48
Enig med deg. Grunnen var spam/reklame og «du burde vite bedre, Nasatech», men usikker på hva da var [emoji15]
Det ville i alle fall være ironisk dersom det var pga lenker i signatur...... som ikke lar seg endre lenger her på forumet!
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Nasatech

Ha, ha. Sant - til dere begge. Og Tesla skal ordne sidene sine, sa de.

Lille Lance

Hva med en blå X75D med alt auto.p.utstyr, sorte seter og hvitt tak? ... any available?
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Nasatech

Sitat fra: Lille Lance på søndag 09. september 2018, klokken 14:53
Hva med en blå X75D med alt auto.p.utstyr, sorte seter og hvitt tak? ... any available?

Det er faktisk bare 1 blå X75D som jeg får opp for øyeblikket. Den har sort tak.

https://referral.teslastats.no/?vin=5YJXCCE2XJF105892

Thor2014

Det ligger en brukt bil hos Tesla nå.
Det er litt rart ettersom det finnes mange flere

Lille Lance

Sitat fra: Nasatech på søndag 09. september 2018, klokken 20:53
Det er faktisk bare 1 blå X75D som jeg får opp for øyeblikket. Den har sort tak.

749K bare ... ikke noe AP og kanskje stoffseter?
X75D med alt utstyr
TOCN medlem

uvitende

Sitat fra: Lille Lance på mandag 10. september 2018, klokken 20:46
Sitat fra: Nasatech på søndag 09. september 2018, klokken 20:53

749K bare ... ikke noe AP og kanskje stoffseter?

Jeg betalte 749K for delskinn, metallic, AP og vinterhjul. Jeg bestilte ikke inventory

Lille Lance

Sitat fra: uvitende på mandag 10. september 2018, klokken 21:13

Jeg betalte 749K for delskinn, metallic, AP og vinterhjul. Jeg bestilte ikke inventory

Jeg får det til å bli 813K i dag ... prisstigning siden du kjøpte?
X75D med alt utstyr
TOCN medlem

Nasatech

De hadde vel en prisstigning for noen uker siden? De fleste inventory er ikke rabattert da det jo er helt nye biler det er snakk om. Noen står med rabatt i listene, men det er da fordi prisene har steget siden bilen ble laget.

Tesla hadde økning i pris da de gjorde premium standard, så økte de metallic fargene med et par tusen for så å legge på ca. 10.000 for noen uker siden.

Biler i inventory er laget før dette og er derfor billigere og har tidligere levering.

KrW

Du aner ikke om de har fri data for mer enn 1 år? Jeg hentet bil i går, men vet ikke om den har 1 år eller evig fri data.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

RonnyØ2

Sitat fra: KrW på onsdag 12. september 2018, klokken 00:25
Du aner ikke om de har fri data for mer enn 1 år? Jeg hentet bil i går, men vet ikke om den har 1 år eller evig fri data.

Er den bestilt før 1.juli 2018, så har den vel fri data.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA