Månedsvis ventetid på service

Startet av daktari, lørdag 04. august 2018, klokken 15:39

« forrige - neste »

z4rd

Hvis du bor et sted (Du taster inn adresse i appen) som er innenfor Mobile Service sitt dekningsområde så dukker det opp som et valg i appen når du skal booke time.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Counterpointer

Sitat fra: z4rd på onsdag 11. mars 2020, klokken 15:41
Hvis du bor et sted (Du taster inn adresse i appen) som er innenfor Mobile Service sitt dekningsområde så dukker det opp som et valg i appen når du skal booke time.
Er du sikker på det. Jeg fikk ikke alternativet når jeg hadde min bil inne nylig. Men når jeg spurte ift en videre oppfølging fikk jeg mobil service på det.

z4rd

Jepp. Er helt sikker på det.
Man kan selvfølgelig alltids spørre SC for Mobile Service direkte også. Det er en mulighet. Men jeg har testet dette i appen selv og fikk muligheten til å velge.
Bare prøv med «Stavanger» som lokasjon f.eks. Virket da jeg skulle vise det til en venn.

Fikk ikke opp muligheten når jeg tastet inn min hjemmeadresse her om dagen. Så det er noe logikk som kjører i bakgrunnen, uten at jeg vet hva som styrer det. Nå bor jeg hhv 10, 12 og 18 min fra tre ulike SC i Oslo.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Teslalita

Sitat fra: Ellemelle på onsdag 11. mars 2020, klokken 15:15
Sitat fra: Teslalita på onsdag 11. mars 2020, klokken 13:25
Bestilte  CCS retrofit i appen på forrige tirsdag. I dag kom de hjem til meg og fiksa. Veldig fornøyd med 7 dagers ventetid.
Måtte du be om mobile service, eller gjorde de det uoppfordret?
Trengte ikke be om det nei. Min var den første de gjorde on site.

Counterpointer

Sitat fra: z4rd på onsdag 11. mars 2020, klokken 19:39
Fikk ikke opp muligheten når jeg tastet inn min hjemmeadresse her om dagen. Så det er noe logikk som kjører i bakgrunnen, uten at jeg vet hva som styrer det. Nå bor jeg hhv 10, 12 og 18 min fra tre ulike SC i Oslo.
Da har du nok forklaringen der, jeg bor vel 20, 22 og 28 minutter fra de samme SC i Oslo. Kan nok hende de prioriterer verksted her, selv om de har mobil service. [emoji1360]

Polestar

Sitat fra: Teslalita på onsdag 11. mars 2020, klokken 23:01
Sitat fra: Ellemelle på onsdag 11. mars 2020, klokken 15:15
Sitat fra: Teslalita på onsdag 11. mars 2020, klokken 13:25
Bestilte  CCS retrofit i appen på forrige tirsdag. I dag kom de hjem til meg og fiksa. Veldig fornøyd med 7 dagers ventetid.
Måtte du be om mobile service, eller gjorde de det uoppfordret?
Trengte ikke be om det nei. Min var den første de gjorde on site.
Jeg måtte be om Mobile Service for oppgradering til CCS-adapter. Først ble jeg satt opp med time på servicesenter. Oppgraderingen fikk jeg utført i begynnelsen av februar.
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA