Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Feil ved rekkeviddeindikator

Startet av Kanon, søndag 15. juli 2018, klokken 19:04

« forrige - neste »

Kanon

I ca 3 uker har ikke rekkeviddeindikatoren/spiderkartet i navigasjonen (pro) virket, bare en rund sirkel rundt bilen. Den ellers utmerkede rekkevidde utregneren er heller ikke I form, regner ikke riktig lenger.
Er det bare bilen vår, eller hvordan er det hos dere?

Toalmar

Er nok bilen deres, mitt gjettometer virket som det alltid har gjort

Sendt fra min iPhone 8 med Tapatalk
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Burger

Kanon: Greit å informere om at det ikke har vært gjort noe med bila nettopp, vært inne på service eller om du har oppgradert navigasjon selv. Du veit nok svaret, men vi andre må gjette eller spørre :-)

Huff, når jeg ser på postcounten min så bør dette bli siste post eller ev. slette gamle innlegg :)
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

Kanon

Sitat fra: Burger på søndag 15. juli 2018, klokken 22:56
Kanon: Greit å informere om at det ikke har vært gjort noe med bila nettopp, vært inne på service eller om du har oppgradert navigasjon selv. Du veit nok svaret, men vi andre må gjette eller spørre :-)

Huff, når jeg ser på postcounten min så bør dette bli siste post eller ev. slette gamle innlegg :)
[/quote

Hallo!

Nei, bilen har ikke vært på service ikke har jeg tuklet med noe heller.
Ser på tysk forum at flere har samme problem der.

Men angående counten din så har jeg akkurat (igår)sett Omen 2 på nettflix......

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA