På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

Geble

Kønummer 5656 blir levert uken etter påske.
GG, skinn.

Tore P.

Kønummer 393X Pulse red soltak.Utleveres like over påske.

golo

Kønummer 6507 GG, lær uten soltak, leveres i slutten av mai. Opprinnelig estimert Q3

elevombudt

har kønr 5675, GG, lær, ikke soltak. Ifølge forhandler for 2 uker siden var det levering i august 19. Ikke hørt noe siden.  Jeg bør vel få bil snart jeg også da!

ali_ben

Ja jeg lurer også hvor bilen min blir av. GG med skinn og uten soltak her også. Flere her med høyere reservasjonsnummer enn meg som har fått beskjed, men jeg har heller ikke hørt noe. Får vel mase på forhandler igjen. En kollega av meg fikk bil for 3 uker siden. Han hørte ikke noe i det hele tatt før han fikk beskjed om at bilen stod til klargjøring og var klar i løpet av 3 dager.

EDIT: Tok kontakt med forhandler og fikk vite at bilen min kommer til Norge 15/5. Har kønummer 6300 -et eller annet (husker ikke de to siste sifferne).
BMW i3 levert 2. mai 2014

elevombudt

Fikk akkurat beskjed jeg også, kønr 5676, GG, lær uten soltak, bilen er klar over påske. Gode nyheter  :)

Electric cars in Norway

Grattis. Det er en kongekombo. Du vil bli veldig fornøyd med GG og skinn

Niccolò Fontana Tartaglia

Da har min GG skinn+soltak ankommet forhandler og hentes når jeg har tid. opprinnelig kønummer ca 3800 (redigert)

Olav Skogesal

GG tekstil med kønummer 7003 utleveres fredag 3. mai. Ble lovet i Q3. Fikk beskjed før påske om at bilen allerede var ankommet forhandler. Tror det må være en avbestilling som gjør at jeg hoppet fram  ;D

Clips

Kønummer 5536. Fått opplyst nå at den blir klar for utlevering ca. 25-30 juni.
Teknikk m. soltak, skinninteriør og metallic lakk.

Ser frem til å endelig få teste ut denne  :)  :)

Aryd

Kønummer 6109 leveres slutten av Mai/begynnelsen av Juni, Tang-c  skinn+soltak og foliert sort tak.
Gleder meg :)
IONIQ 5 Project 45. Reservert 25.02.21 levert 26/6-21
Kona 2019, Tangerine comet, skinn og soltak Solgt
Kia Soul EV 2018 Sort/Rød
Kia Soul EV 2016 Titanium Silver 2016 Solgt

Bor i Skedsmo

Stjerneglis

Sitat fra: Stjerneglis på fredag 05. april 2019, klokken 19:43
Vår hvite 56xx ble lastet av båten i Drammen 3/4. Gleder meg!

Da blir denne hentet i morgen. Gleder meg!
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric - solgt
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt

SBAS

Kønummer 3626 : Fikk melding fra selger om at bilen er på båt og er leveringsklar i slutten av Mai eller begynnelsen av Juni. Gleder med skikkelig. Har verken prøvekjørt eller sittet i en. Det blir spennende :)

Visa

Kønummer 69XX Dark Knight tekstil utlevert 2 mai. Opprinnelig Q3

arthur

Denne ordningen med "kønummer" er jo bare helt på trynet når man her ser at kønummer 69xx utleveres 2.mai mens kønummer 3636 kommer i mai/juni.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA