På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

AndersK

Så bilene levert sommeren 2019 er 2020 modell?

Myrvang

Sitat fra: TM på tirsdag 14. august 2018, klokken 20:24
Ikke dårlig. Går ut fra at det ikke er BNH. Jeg tror det nye felles klargjøringsanlegget deres er en flaskehals, men håper jeg tar feil. Skulle gjerne hatt bilen før 24.8, så jeg kan bruke den på Fortum Ladetour 2018 til Røros og Hafjell. Blir gøy å kjøre forbi alle hurtigladerne  ;)

Kjørte forbi anlegget til BNH i Røyken i dag, og det sto Konaer på rekke og rad der, om alle de skal klargjøres innen kort tid bør de ha en del folk på klargjøringen. Kan godt hende de har det, de har jo levert ut Leaf i et imponerende antall.
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

moby666

Trond.m

Sitat fra: moby666 på onsdag 15. august 2018, klokken 00:43
Henter min galactic i løpet av denne uka :)
Spennende. Hvilken forhandler har du kjøpt hos ?

makki

Sitat fra: moby666 på onsdag 15. august 2018, klokken 00:43
Henter min galactic i løpet av denne uka :)

Jeg har kø nr 27X samme farge som deg henter løpet av denne uke

Sorlandsinv

Kønr. 94x
pølse rød med skinn

Levering Nov/Des 2018.

Sjekka sist i dag, forhandler har ikke mottatt VIN ennå.

Ove Braathen

#277 c.white ankommet 13.august , forventet til forhandler 26/27.august ( i følge dem)
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Limodriver

KonaEier

Galactig Grey med Skinn
Kønr 29x
opprinnelig forespeilet levering sep/okt.
Ingen ny informasjon

Var i kontakt med BNH i dag kl 16, og de har ikke noe oppdatert informasjon vedrørende levering / om den er på båt.

prompt

Litt styr med den køa kan det sjå ut til. Såg ei i Kona-gruppa på facebook med nmr 79x som får bil utlevert 28.august. Eg med same spesifikasjon (C-blue/skinn) og kønmr 267 er førespegla veke 39. Ikkje fått VIN heller.

Niccolò Fontana Tartaglia

Sitat fra: prompt på onsdag 15. august 2018, klokken 18:35
Litt styr med den køa kan det sjå ut til. Såg ei i Kona-gruppa på facebook med nmr 79x som får bil utlevert 28.august. Eg med same spesifikasjon (C-blue/skinn) og kønmr 267 er førespegla veke 39. Ikkje fått VIN heller.

Her burde Hyundai Norge komme med en redegjørelse. Enten på mail til kundene eller her på forumet. Slike spekulasjoner er ødeleggende for deres omdømme, og dersom det viser seg at køen ikke er en kø, så kjenner jeg at jeg blir rimelig forbannet.

Spajderman

Har du spurt etter VIN? Det er ikke noe forhandler bare sender ut uten at man ber om det, alle som har fått har trolig vært på forhandler for å få tak i det.

Har samme konfigurasjon som deg (dere) med 60-70 lavere kønummer og har fått beskjed om at bilen kommer nå i august. Har ikke fått VIN, men det er fordi jeg ikke har bedt om det...

prompt

Sitat fra: Spajderman på onsdag 15. august 2018, klokken 19:15

Har du spurt etter VIN? Det er ikke noe forhandler bare sender ut uten at man ber om det, alle som har fått har trolig vært på forhandler for å få tak i det.

Har samme konfigurasjon som deg (dere) med 60-70 lavere kønummer og har fått beskjed om at bilen kommer nå i august. Har ikke fått VIN, men det er fordi jeg ikke har bedt om det...

Eg fekk epost i dag om at dei ikkje hadde fått VIN-nummer til min bil endå. Tykkjer det er rart då det minst er eit par som har fått bekrefta levering med samme kombo i Kona-gruppa, begge med høgare nummer enn meg.

Det smerta litt ekstra i dag etter arbeid då eg har lånt ein dieselbil, og vart for sein til barnehagen grunna rush. Har vore for godt vand med elbil og ikkje tilpassa meg den nye røynda.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA