Estimert levering august / september

Startet av Nicholai, torsdag 14. juni 2018, klokken 09:16

« forrige - neste »

Sarwar

Sitat fra: Nicholai på onsdag 12. september 2018, klokken 10:30
I dag er turen min. Henter bilen om 4 timer  :+1: Bestilt time til full ditec ceramic ultra behandling på mandag. Satser på at alt blir bra :police:

Ville har revurdert DITEC behandlings. Finnes bedre alternativer der ute.

Sarwar

Er det noen som har blitt kompensert for prisendringen av premiuim i etterkant?

Nicholai

Hentet min bil i trondheim. Ble møtt av en pyntedame som ikke viste noe om bilen, of generelt "klein" stemning. Bilen sto klar, men fant et større lakkerings feil over høyre bakhjul, masse limrester rundt på lakken, en del støv både utvendig og innvending. Noen mindre riper i pianolakken på midtkonsollen. Ellers virket bilen fin og kjørte flott hjem. Lite anledning til spørsmål, og jeg fikk blandt annet ikke med ladebrikke og medlensskap i elbilforeningen slik jeg har lest man får.

Hot tips er å så nøye over bilen før dere reiser derifra. Få dem til å dokumentere evt skader.

Nicholai

[/quote]

[/quote]

Forslag? Er ikke så mange tilbud på behandling her jeg bor, og liker at de gir 10 års garanti. Ut fra hva jeg har lest holder de fleste coatinger bare 2-3 år tops.

Thorleif Hallen

Sitat fra: Nicholai på fredag 14. september 2018, klokken 09:27
Hentet min bil i trondheim. Ble møtt av en pyntedame som ikke viste noe om bilen, of generelt "klein" stemning. Bilen sto klar, men fant et større lakkerings feil over høyre bakhjul, masse limrester rundt på lakken, en del støv både utvendig og innvending. Noen mindre riper i pianolakken på midtkonsollen. Ellers virket bilen fin og kjørte flott hjem. Lite anledning til spørsmål, og jeg fikk blandt annet ikke med ladebrikke og medlensskap i elbilforeningen slik jeg har lest man får.

Hot tips er å så nøye over bilen før dere reiser derifra. Få dem til å dokumentere evt skader.

Hentet du hos Renbil på Flatåsen?

michael.m

Sarwar

Sitat fra: Nicholai på fredag 14. september 2018, klokken 09:30

[/quote]

Forslag? Er ikke så mange tilbud på behandling her jeg bor, og liker at de gir 10 års garanti. Ut fra hva jeg har lest holder de fleste coatinger bare 2-3 år tops.
[/quote]

Vet ikke om du er klar over det men Ditec krever at du dropper innom hvert år for kontroll og mest sannsynlig påfyll av top coatingen. Det er derfor de oppgir levetid på 10 år. Det samme kan du oppnå med andre coatinger også så lenge de får årlig påfyll av top coat.

Anbefaler å sjekke ut andre alternativer før du bestemmer deg. Et annet alternativ er Kamikaze Glass Coating

http://kamikaze-collection.no/sertifiserte-detailere/

Personlig så kommer jeg til å legge selv CarPro CQuqrtz 3.0 toppet med Gliss.

Phantom3D

Hentet min S i dag. Ingen ting å utsette på bilen. Var igjen 2mm av beskyttelsesfolie i den ene hjulbuen bare. Superfornøyd!
Tesla Model S75D 18
BMW i3 94Ah
1995 Mini Cooper Silver Bullet 1275cc

Sarwar

Sitat fra: Phantom3D på fredag 21. september 2018, klokken 17:43
Hentet min S i dag. Ingen ting å utsette på bilen. Var igjen 2mm av beskyttelsesfolie i den ene hjulbuen bare. Superfornøyd!

Knall. Hvor fikk du utlevert bilen?

Phantom3D

Sitat fra: Sarwar på søndag 23. september 2018, klokken 09:09
Sitat fra: Phantom3D på fredag 21. september 2018, klokken 17:43

Knall. Hvor fikk du utlevert bilen?

I Drammen, mye raskere overlevering enn med noen annen bil jeg har hatt. Men egentlig greit nok da jeg allerede kunne det meste om bilen. Tror det tok 10 min maks.
Tesla Model S75D 18
BMW i3 94Ah

What-a-watt

Drammen: En som hentet bil fredag måtte vente i nesten 3 timer, og en annen i 90 minutter. I tillegg er det lite strøm på batteriet, så i Lier er det lang kø og ventetid på å få ladet opp.

Phantom3D

Jøss, hentet på fredagen selv. ca 80% Soc, alt ok. Kom inn til avtalt tid. Alt ok for meg heldigvis!
Tesla Model S75D 18
BMW i3 94Ah

What-a-watt

Sitat fra: Phantom3D på søndag 23. september 2018, klokken 11:20
Jøss, hentet på fredagen selv. ca 80% Soc, alt ok. Kom inn til avtalt tid. Alt ok for meg heldigvis!

Tidlig på dagen?

Phantom3D

Tesla Model S75D 18
BMW i3 94Ah

What-a-watt

Flaks. Her er en som også hentet fredag:

SitatJeg hentet kl. 9 fredag, tok nesten 3 timer før jeg kunne kjøre avgårde med bilen... Så beklager til de bak meg i køen den dagen, men hadde ikke så mye valg. Skal definitivt hente på morningen en evnt. neste gang også så jeg slipper forsinkelser...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA