Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Erfaringer med kabinvarmer?

Startet av aalbork, mandag 26. september 2011, klokken 00:10

« forrige - neste »

aalbork

Takker for god mottakelse her på forumet, morsomt at det er flere med skinnetilknytning her. CN betyr CargoNet AS
http://www.cargonet.no/

Takk for servicehefte og link til kontakt, elektrolux. Mulig jeg får lære meg litt fransk etterhvert.  :) Skal forsøke å skrive litt her etterhvert som jeg blir mer kjent med bilen. Forhåpentlig av nysgjerrighet og ikke fordi jeg må.  :-\

Så langt er det i allefall en positiv opplevelse. Den setter igang mykt og behagelig men likevel rimelig god akselerasjon. Hentet bilen i Asker i går kveld og holdt greit følge med resten av trafikken. I bakkene i tunellen fra -45m og opp til Ryen lå jeg mellom 50 og 60 km/t for å holde måleren i grønt område. Syntes ikke det var så galt, men kommer nok til å planlegge rutevalget litt anderledes etterhvert. Snittforbruket fra Asker til Nordstrand målte bilen til 13,4 kWh/100 km.

Det ble noen runder med ungene etter hjemkomst og så en lengre tur så kona også fikk prøvet litt. Også hun syntes det var supert å kjøre elektrisk. Nå står den og gresser i nærheten av jobben. Blir i godt humør av slikt!  :)

Håper lykken varer!

K
Nordstrand i Oslo.
Bil nr.1 - Leaf Tekna 2015
Bil nr.2 - VW Caravelle 2002 7-seter når alle 6 skal på tur
Tidl. Renault Kangoo Electriqe 2002

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA