Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Re: Status bestilling og levering

Startet av J.H, torsdag 22. september 2011, klokken 15:17

« forrige - neste »

erik e

Alt er dyrt i Norge.  Nissan gir ikke bort noe som "alle" skal ha.  Burde ikke EL koste ca. 10 øre kw. i Norge. Bensin/Diesel ca. 2,50 kr på pumpa. Dra til forhandler og spør om pris,prøv og "prute".Ta det som en mann/dame,legg det gjerne ut på "forum" men ikke SUTRE.
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt

Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

Ladefabrikken

Hallo det er ingen som SUTRER her. Skal man ikke få lov til å diskutere en tåplig måte å prise en bil på. 
Nå har det faktisk kommet fram her at særp priser seg 4000 mer en i Oslo. Det er dyrt for de 10 mila.
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

Joffe69

Helt enig med EL2. Ang Dekk/Felg  det blir jo MYE billiger å kjøpe dem ett annet sted Feks. T.Sharif.

erik e

Om det er "tåpelig" er en ting,det pleier jo og være motsatt for "vanlig" biler.
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt

Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

jkirkebo

Sitat fra: J.H på fredag 26. august 2011, klokken 13:01
På de andre bilene vi har med dekktrykksensorer, er de plassert i nav/absring. Om det er likt på Leaf eller ikke, vet jeg ikke.

Det virker spm om Leaf har et annet system, se gjerne på denne tråden fra det amerikanske Leaf-forumet:
http://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?f=37&t=3184&start=40
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

trondhla

Her fant jeg en som har vært å kjørt bilen en tur og har virker å være godt fornøyd med kjøreturen.
http://autofoto.origo.no/-/image/show/1899709_nissan-leaf

Som det blir skrevet, den kommer i salg sent på høsten i år, SEPT/OKT??

Joakim Sveli

Jeg er målløs. Hvorfor har ikke jeg fått tilbud om dette?
Mest målløs pga. leveransedatoen.
Ansatt i Fortum Charge & Drive Norge
Har kjørt 64000 km i Think (2008), solgt sep2011-  Har kjørt 69000km Leaf (fra nov 2011-okt 2014)- 
Kjører TMS 60, 2014 mod, kjørt 71 000 per jun 2016

jkirkebo

Ser ut som om leveringen drøyer litt mer enn tidligere antatt. Mer info skulle komme i dag men er visst utsatt en stund, aller tidligst i neste uke. Håper fortsatt på levering før jul ihvertfall...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Joachim

Jeg lurer noen ganger på hvorfor alle bilfabrikanter har store problemer med å forutse når bilene ruller ut fra samlebåndet. Småirriterende  ???

Men det går vel bra til slutt  ::)

RuneW

I kveld lastet de av en blå Leaf på (Nissan)oppstillingsplassen ved det gamle biltilsynet. Det kan godt mulig det er noen inne på Brennes-området også, men der så jeg ikke etter.
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

RuneW

Ja, og her er den første demo-bilen på plass hos Brennes Auto (selv om den ikke er klargjort enda). Det er en hvit utstillingsmodell inne (i bakgrunnen) også. Morsomt å endelig sitte inne i en Leaf!

TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Astepsy

Description Off white to white powder <a href=https://fastpriligy.top/>priligy pill</a> 5 11 In a sensitivity analysis, we compared the results for prediagnostic alcohol consumption with the more limited CWLS and the total cohort in Table 2

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA