Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Valgkamp i Stavanger og løfter fra politikere.

Startet av Griffel, fredag 16. september 2011, klokken 21:12

« forrige - neste »

Rasmus.B

Du var heldig. Jeg bestilte en hos motorforum på Kjeller, og der skulle de ha Kr 8300,- Jeg ringte til motorforum Ålesund, da jeg skal opp der i morgen, og da skulle de ha Kr. 8500,- Jeg endte opp å kjøpe den på Kjeller.
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

RogerB

Bare slapp av til sommeren er det halve prisen  ;D
Perle Hvit Leaf levert 05.12.2011
29000km 11.10.2012
53000kr besparelse 11.10.2012

Ole C

Sitat fra: Rasmus.B på lørdag 10. desember 2011, klokken 22:49
Du var heldig. Jeg bestilte en hos motorforum på Kjeller, og der skulle de ha Kr 8300,- Jeg ringte til motorforum Ålesund, da jeg skal opp der i morgen, og da skulle de ha Kr. 8500,- Jeg endte opp å kjøpe den på Kjeller.

Er det mulig, jeg dro Mastercarden på Motorforum Ålesund  fredag 09.12.2011 og pris var 6800 NOK.

NÅ MELKES DET av de som er først ute,  :-\
Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

Quisten

6 800,- er veiledende pris. Motorforum Kristiansand skaffet meg på fredag!
Kristiansand. Fikk levert min Sorte Nissan Leaf den 9. Desember.

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Saxo

Fikk testa 16 amper sladden fra EVSUPGRADE i dag. Den funka greit den men det er nok for mye som henger på den 16 ampers kursen jeg brukte og sikringa røyk. Har bestilt matriell fra elby.no og skal nok få 16 amper ladefart på lufta.
Trondheim
Eier av 2003 Mod Saxo siden 2005.
Leaf nr.1 i Trondheim.

Rasmus.B

Det er pussig at noen tar 6800,- og at andre tar 8300,- og det i samme firma. Det er jo under en uke siden jeg kjøpte min til 8300,- og at motorforum i Ålesund sa de skulle ha 8500,- på telefon.

Jeg sa til selgeren på Kjeller da jeg kom for å betale den at jeg mente at Ålesund solgte den for 6800,- og at jeg ville ringe opp dit for å dobbeltsjekke før jeg betalte 8300,-
Han forsvant ganske raskt inn på bakrommet mens jeg søkte opp nummeret til Ålesund. Skulle ikke forundre meg om han ringte opp dit før meg for å få de til å gi samme pris til meg når jeg ringte...... Er jeg litt paranoid eller?
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

gbzdoc

Uten å si for mye kan jeg vel si de har helt grei avanse på selv den billigste (6300,-) EVSEn...

Aspiranten

Her i Molde skal de ha 8500,- for ladekladden. Jeg synes det er teit å bli melket så åpenlyst, så jeg avventer det kjøpet.

Edit:
Kom på en ting. Selgeren sa 6800 + moms. Kan dere som har kjøpt den for 6800,- sjekke kvitteringene deres og se om dere har betalt moms eller ikke? Kan jo hende at det er ukyndig skrankepersonell som har solgt dere deler momsfritt alà elbilekstratustyr... Jeg tror vel ikke det, men verdt å sjekke likevel.
Nissan Leaf

akseln

Et annet alternativ er at de blander 10A og 16A prisene. Mitsubishi selger jo begge deler. Mulig at 10A varianten er billigere?

daggad

Sitat fra: Aspiranten på onsdag 14. desember 2011, klokken 14:35
Her i Molde skal de ha 8500,- for ladekladden. Jeg synes det er teit å bli melket så åpenlyst, så jeg avventer det kjøpet.

Edit:
Kom på en ting. Selgeren sa 6800 + moms. Kan dere som har kjøpt den for 6800,- sjekke kvitteringene deres og se om dere har betalt moms eller ikke? Kan jo hende at det er ukyndig skrankepersonell som har solgt dere deler momsfritt alà elbilekstratustyr... Jeg tror vel ikke det, men verdt å sjekke likevel.
Nei jeg fikk pris eksl moms hos Mitsu, ca 5400,- så ble det ca 6800,- til slutt
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Ole C

Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

Joakim Sveli

hentet min ladekabel på Moss Bilsenter i dag og betalte kr 6800. 16A
Ansatt i Fortum Charge & Drive Norge
Har kjørt 64000 km i Think (2008), solgt sep2011-  Har kjørt 69000km Leaf (fra nov 2011-okt 2014)- 
Kjører TMS 60, 2014 mod, kjørt 71 000 per jun 2016

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Var sikker på at jeg ble lurt når Mortorforum i Stavanger skulle ha 8.250 for saken, dessverre var behovet og leveringstid større enn prisen akkurat da. Hadde forsøkt en 10A lading allerede.  \
På en annen side; følelsen av å bli lurt sitter alltid i meg - minner om å pisse i bukdsa for å holde varmen. Kan hende at Motorforum i Stavanger taper i det lange løp. Når jeg tenker meg om har jeg kjøpt 8 nye biler og 12 brukte biler til nå . Antall nye biler vil kanskje øke, men jeg vil være VELDIG forsiktig med noe fra Motorforum - selv etter  å ha vært kunde i mange år. Jeg har elefanthukommelse på å bli lurt.......  Jeg kommer i alle fall til å skygge unna  Motorforum fremover selv om jeg prøvde alle mulige argumenter fra å være årelang kunde av fossibiler til andre forhold. Hvis årelang kunde ikke holder, så kan de bare glemme meg (selv om Ford nesten fikk meg på kroken igjen med Focus Electric når Nissan begynte å tulle med leveringstider en stund... Var trofast mot Ford inntil Br. Kverneland rotet det til første gang - lov meg aldri noe du ikke holder......... )

elektrolux

Jeg ville sendt et klagebrev, og krevt merbetalingen tilbakebetalt. ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA