Levering i juli 2018 (estimert)

Startet av GeirHM, onsdag 18. april 2018, klokken 14:54

« forrige - neste »

PR

Sitat fra: dypen på tirsdag 19. juni 2018, klokken 14:55
Sitat fra: PR på tirsdag 19. juni 2018, klokken 14:49
Hvor tidlig er det vanlig å få reg-nr? Jeg kunne tenkt meg å bestille autopassbrikke og ha den klar til jeg får bilen

Sendte en mail og fikk ut autopassbrikke på VIN nummer, logger inn og legger til reg nr når det er klart ...
Jeg kontaktet Fjellinjen nå og fikk beskjed om at jeg måtte ha reg nr for å få brikke. Men det holder å registrere bilen, så vil det funke fram til jeg får brikke

70D

Har akkurat flyttet min gamle brikke. Tok 5 minutter og var veldig enkelt

GeirHM

Gratulerer med reg av bilene! Jeg ville fått problemer med nattesøvnen.

Når det gjelder autopass brikken så haster ikke selve brikken bare registreringen hos dem er gjennomført. Jeg ville dog fått brikken på plass så snart du får den. Om ikke annet fordi den gjelder i hele Scandinavia inkl ferger til Tyskland. Til og med med rabatt.

HaraldRex

Sitat fra: GeirHM på tirsdag 19. juni 2018, klokken 15:32
Gratulerer med reg av bilene! Jeg ville fått problemer med nattesøvnen.

Når det gjelder autopass brikken så haster ikke selve brikken bare registreringen hos dem er gjennomført. Jeg ville dog fått brikken på plass så snart du får den. Om ikke annet fordi den gjelder i hele Scandinavia inkl ferger til Tyskland. Til og med med rabatt.

Rabatt på ferger til Tyskland sier du? Hva tenker du på da?

GeirHM

Se EasyGo basic avtalen på nettet. I fjor ville ikke min brikke la seg avlese i Rødby enda den sto i frunktuppen. Mistet vel ti prosent rabatt pluss bekvemmelighet med å kjøre rett på uten å ta frem kredittkort.

mentol87

Da fikk jeg endelig den berømmelige telefonen :) skal hente 29. Juni.

dypen

Sitat fra: mentol87 på tirsdag 19. juni 2018, klokken 16:37
Da fikk jeg endelig den berømmelige telefonen :) skal hente 29. Juni.

Hva var din estimert levering dato på FI ?
"dypen" Elbilforening medlem. X75D

mentol87

waage

Telefon i kveld  :D
Hentes fredag 22.06 i Ålesund

Nasatech

Sitat fra: PR på tirsdag 19. juni 2018, klokken 14:49
Hvor tidlig er det vanlig å få reg-nr? Jeg kunne tenkt meg å bestille autopassbrikke og ha den klar til jeg får bilen

Kommer veldig an på. Noen ganger 2-3 dager før og noen ganger selve dagen. Du kan registrere deg her https://www.itanywhere.no/vin.php så får du Mail når bilen blir registrert :)

Rapid

Ny telefon fra DS i dag. Bilen (X75) er snart klar og leveres ut 28/6  :)

I forhold til forventningene jeg hadde har denne prosessen gått styggfort. Låst 30/4 og utlevering knappe to måneder etterpå.

GeirHM

På "Vi som venter på ny Tesla" forumet på Facebook skriver en administrator at det kommer opp mot 260 nye til Drammen nå og ytterligere 350 i neste uke.

Eller som Salah sikker synger akkurat nå "You will never walk alone". - Mulig han synger den i en tristere tone enn vi har grunn til.

MartinsenKristian

Sitat fra: GeirHM på tirsdag 19. juni 2018, klokken 21:20
På "Vi som venter på ny Tesla" forumet på Facebook skriver en administrator at det kommer opp mot 260 nye til Drammen nå og ytterligere 350 i neste uke.

Eller som Salah sikker synger akkurat nå "You will never walk alone". - Mulig han synger den i en tristere tone enn vi har grunn til.

Jeg bare lurer på om ikke min og din bil (og maaange andre) er på båten som skal legge til Drammen Havn i dag   :+1: :D 8)

PR

Sitat fra: MartinsenKristian på onsdag 20. juni 2018, klokken 08:09
Sitat fra: GeirHM på tirsdag 19. juni 2018, klokken 21:20

Baltic Breeze la til kai for noen minutter siden. Det er nok en del Teslaer ombord der :-)
Nederst på siden:
http://drammenhavn.no/index.php/web2015/webkamera

dypen

Ny info på MyTesla:  Beregnet leveringstid: June 29, 2018 - July 6, 2018
"dypen" Elbilforening medlem. X75D

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA