Hovedmeny

Får ikke endret signatur

Startet av SonicGTE, mandag 09. april 2018, klokken 17:20

« forrige - neste »

SonicGTE

Jeg prøver å endre signatur under innleggene mine, men når jeg trykker "ok", eller hva det står.., så blir nettsiden bare blank, og når jeg prøver å oppdatere siden skjer det ingenting. Går jeg tilbake er det samme gamle signatur..

Skjer både på Mac og på iphone..

Tips til hvordan jeg får endret signaturen?
--
SonicGTE

2015 Volkswagen Golf GTE

Amatøren

Du får ikke.......

Stor software bug etter oppgradering av forum software.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

SonicGTE

--
SonicGTE

2015 Volkswagen Golf GTE

Toalmar

Utrolig at ikke dette er fikset enda.....
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Amatøren

:+1: eller kanskje en  :-1:

Skulle hatt:
SitatVW e-up! 09.2017
VW e-Golf 01.2018
-----------------------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016
-----------------------------------------------------------------------
Venter på VW e-Golf (august/september 2018)
Reservert Audi e-tron
VW T-Roc 2018 - Rocky
Venter på ID. BUZZ?

geear

Send mail til medlem@elbil.no og påpek mangelen. Direkte latterlig at det har vært slik i nesten et halvt år nå og en så stor organisasjon klarer ikke få noen til å fikse noe så enkelt som et forum..  :-1:

Alle vedleggene fra før feilen er også borte, og det er problemer med å redigere innlegg med vedlegg, og noen vedlegg (visse formater) fungerer heller ikke i dag.

Amatøren

Med tanke på hvor mye som er tapt og hvor "gammeldags" layout ser ut (ja, alt er ut fra hvem som ser) så burde de byttet ut hele forum software.

Administrator kan så låse alle tråder i gammelt forum og opprette link i nytt forum til gammelt så man kan søke i gamle saker.

I tillegg så ta å importere mest mulig til nytt forum. Om de ikke klarer å få med alle vedlegg så vil de få med teksten og de som ønsker kan se på vedlegg (de etter oppgraderingen av det gamle forumet) kan da bruke linken til gammelt forum og søke opp saken der.

Elbil er fremtiden - Kanskje på tide med å ha et forum med mer fremtidsrettet design?

Ikke noe vondt om de første PSA elbilene, men det kunne være greit at forumet ikke fremstår som en etterlevning fra PSA elbilenes renessanse tid.

Tråkket vel flere på tærne nå så jeg ber herved om unnskyldning med en gang!
VW T-Roc 2018 - Rocky
Venter på ID. BUZZ?

Elmo

Sitat fra: Amatøren på onsdag 11. april 2018, klokken 08:02
Med tanke på hvor mye som er tapt og hvor "gammeldags" layout ser ut (ja, alt er ut fra hvem som ser) så burde de byttet ut hele forum software.
Ikke noe vondt om de første PSA elbilene, men det kunne være greit at forumet ikke fremstår som en etterlevning fra PSA elbilenes renessanse tid.
Hvis man ser på statisikken over brukere og aktivitet, både din egen og generelt, så ser det ikke ut som leyout'n plager særlig mange da.
Så lenge det aller meste er tekst så gjør det vel lite om det ser litt "gammeldags" ut ?!
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.38.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

_OE_

På android/Tapatalk ser jeg ikke bildene dine.... Så noe er vel ikke helt topp?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Amatøren

Sitat fra: EV666KM på onsdag 11. april 2018, klokken 20:01
:o  :+1:
VW T-Roc 2018 - Rocky
Venter på ID. BUZZ?

Elmo

Det at det er feil her som selvfølgelig skulle vært fikset for lenge siden har ingenting med gammelmodig leyout å gjøre.

Og når du nevner Tapatalk så syns jeg alle som bruker Tapatalk burde fjerne disse idiotiske footer'ene.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.38.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

ctr46

Sitat fra: gr på tirsdag 10. april 2018, klokken 21:47
Send mail til medlem@elbil.no og påpek mangelen. Direkte latterlig at det har vært slik i nesten et halvt år nå og en så stor organisasjon klarer ikke få noen til å fikse noe så enkelt som et forum..  :-1:

Alle vedleggene fra før feilen er også borte, og det er problemer med å redigere innlegg med vedlegg, og noen vedlegg (visse formater) fungerer heller ikke i dag.

Har samme problem selv ang endring av signatur. Vært sånn i alle fall 6-10 mnd. Sendt de mail nå. Får håpe det gjør at de tar tak i problemet.
.

geear

Hehe, liker optimismen, men siden det startet i desember har det vært null vilje fra Elbilforeningen eller administrator til å rydde opp i redigering av innlegg med vedlegg, alle gamle vedlegg som forsvant og redigering av signatur. Ganske sikker på de har fått titalls mailer om dette.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA