Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering Mai, tidligJuni 2018

Startet av Henning Tveiten Østeby, søndag 08. april 2018, klokken 11:56

« forrige - neste »

MajorSmith

Noen som har fått treff på trackingen enda?
http://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy/

Arabian Breeze ligger nå til kai i Bremerhaven, og skal etter planen gå videre til Drammen på ettermiddagen imorgen.

Jeg får ingen treff og Mytesla er heller ikke oppdatert. Begynner å frykte at bilen ikke blir med til Drammen:-(

Kjell Arne

Sitat fra: MajorSmith på søndag 13. mai 2018, klokken 21:50
Noen som har fått treff på trackingen enda?
http://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy/

Arabian Breeze ligger nå til kai i Bremerhaven, og skal etter planen gå videre til Drammen på ettermiddagen imorgen.

Jeg får ingen treff og Mytesla er heller ikke oppdatert. Begynner å frykte at bilen ikke blir med til Drammen:-(

Min finner den heller ikke. Det kan jo være en annen båt og/eller annen havn kanskje

whud

S 75D bestilt 23.03, est. levering sent juni

Fikk også en telefon fra DS før helgen om at bilen var i transit og forventet utlevert i Stavanger første halvdel av juni. Har fortrengt detaljene, men bilen skulle innom Hirtshals eller noe på veien for klargjøring(?)

eques

Baltic breeze leverer bil til Drammen i mai.

Henning Tveiten Østeby

Da har jeg fått leveringstid i slutten av mai.

Bilen kommer til SC neste uke så de.
Jeg forbereder meg på starten av mai, og blir positivt overrasket om jeg kjører ny bil om 14 dager[emoji106]

Gleder meg sykt

From Cayenne V8 to Tesla Model S 75D
Life is good

Henning Tveiten Østeby

...starten av juni...

Life is good

Henning Tveiten Østeby

Nå ligger den i havn[emoji106][emoji106]

Life is good

MajorSmith

Fikk varsel 8.40 om at hun hadde lagt til kai

Henning Tveiten Østeby

Som sagt ringte de meg i går og så bilen kom til Drammen SC til uka.
Levering kanskje uka etter...

De har også ringt en kollega av meg her å sagt at han kan forvente starten/medio juni levering.

Life is good

MajorSmith

Sitat fra: Henning Tveiten Østeby på onsdag 16. mai 2018, klokken 09:41
Som sagt ringte de meg i går og så bilen kom til Drammen SC til uka.
Levering kanskje uka etter...

De har også ringt en kollega av meg her å sagt at han kan forvente starten/medio juni levering.

Life is good

Synes det er litt rart at de ringer noen av de som skal få bil nå, men ikke alle?
Jeg fikk beskjed for en stund tilbake om å forvente levering i uke 22, men det har vært helt stille etter det.

Kim-André Knive

Jeg ble oppringt for et par uker siden, de sa da at bilen kom til Drammen i slutten av mai, utlevering tidlig juni. Bestilt 09.02.

Slått meg til ro med at det i hvertfall ikke blir før.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

vsergiy

Har bestilt 25.01.
Snakket med tesla igår, og fikk beskjed at bilen skulle innom Danmark først, før den sendes med båt direkte til Trondheim.
Er det flere i trondheim som skal ha leveranse nå og fått snakke med DS?

eques

Sitat fra: eques på tirsdag 24. april 2018, klokken 14:35
TMX 75D, Black obsidian, svart premium interiør med carbon, 7-S, med referal code og estimert levering i april.

18/1: bestilt RN19*****, levering i april
25/1: bekreftet
1/3: I produksjon
8/4: Beregnet leveringstid: Mai - Tidlig juni
21/4: Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA. (Dvs. 52 dager "i produksjon"  >:( >:( >:()

Ikke lastet på båt ennå...

Oppdatert: Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

glenn.sollid

Jeg venter på bil til Trondheim. Har ikke hørt noe enda. bare at bilen var forventet klar til levering i midten av Juni. Bestilte 31/01.

Status endret i dag til: Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA