Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering Mai, tidligJuni 2018

Startet av Henning Tveiten Østeby, søndag 08. april 2018, klokken 11:56

« forrige - neste »

Nasatech

@eques

Jeg bestilte også Black Obsidian S75D og hadde like lang levering som deg ;)

Cned86

Da fikk jeg hentet ut min model x i går.
Ble litt sann på rappen , fikk tlf kl 10 om jeg kunne tenkt meg å hente bil kl 11 . Avtalte kl 15 . Gikk fint . Bilen var veldig fin. Fant 2skader i lakken og område inn mot bakskjermen/karm mot fwd hvor lakken var alt for tynn på begge sider. Ser rett innpå primer . Men vises bare når dør er oppe . De tok bilder og noterte dette på en liste .

Men glemte selvfølgelig å ta med meg den listen. Får stikke innom å få listen med de på mandag ,slik jeg har en kjangs å følge opp så dette ikke forsvinner i papir bunken deres.

Meget fornøyd med kundeservice her i Ålesund/digernes .

Begynner på ferien min på mandag så dette kunne ikke passet bedre :)

God sommer folkens :)

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Hasse79

Melder inn en suksesshistorie her nå.

Signerte kontrakt den 8. mai på en inventory Tesla Model S 75D som var ferdig produsert primo april. Fikk først bekreftet at denne hadde ny MCU. Denne hadde da identisk spekk som jeg selv hadde tenkt å bestille fra 'design studio'. Mandag 11. juni fikk jeg denne utlevert, brukte ca 15 min på overtakelsen. Bilen kom feilfri fra fabrikk, både teknisk og kosmetisk (jeg fikk vel bilen utlevert ca 4 døgn etter at bilen kom til landet; og da gikk det bort minst 1 døgn den helga).

Må si jeg er mektig imponert og utrolig godt fornøyd så langt. Ble også kvitt fossilet allerede dagen etter, og det til en grei pris, så da er bilparken helelektrisk og jeg kommer aldri til å se meg tilbake. Hest og kjerre er et avsluttet kapittel for meg, må virkelig si at 'oppgradert autopilot' gjør tesla til 'Bil 2.0'.
2018 Tesla Model S 75D
2015 BMW i3

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA