Vi som er fornøyd med vår nye Leaf og hvorfor:)

Startet av Bjoris, tirsdag 03. april 2018, klokken 01:06

« forrige - neste »

Zero-talent

Fikk min LE på fredag, og så langt veldig fornøyd. Testtur Porsgrunn-fredrikstad i helgen. Masse motorvei, 11 mil  og 43% brukt. Kan ikke klage på det. Propilot var en fryd, og bilen føles absolutt som en solid oppgradering ift forrige utgave. Mer solid, mindre støy, bedre materialer og mye bedre plass til bagasje. Var skeptisk til å få fra bose til vanlig lydanlegg, men virker som det også har fått en oppgradering. Ikke like kraftig som bose-anlegget i gamlebilen, men godt nok for min del.
2013 Leaf Acenta. Solgt 2016
2016 Leaf Tekna. Solgt 2018
2018 Leaf LE 40kwh
2021 tesla model 3 LR - "midtlivskrisa"
Pendler Porsgrunn - Horten

MrOtto

De som lærer seg å bruke e-Pedal forstår det. InsideEVs: CNET Applauds Nissan For New E-Pedal In Long-Term LEAF.
https://insideevs.com/cnet-nissan-e-pedal-long-term-leaf/

Elmonster

Kjørt 8000km siden ut fikk bilen å elsker den enda, trodde aldri at jeg skulle glede meg til å kjøre el bil. Den er relativt rask, stille og behagelig å kjøre. Rekvidden er imponerende, kommer fint 23-28mil uten lading med bilen. Ble veldig imponert opp Trollstigen i sommer. En bil som bare imponerer. Gode seter, knall gode lys kombinert med styrehjelp på lange motorveis strekker og acc. Og ikke minst den gode lyden fra bose anlegget.

Troald

Romslig og gode bakseter. Sist helg var vi 4 voksne som kjørte en relativt lang tur. Selv om jeg kjørte og satt godt i førersetet så er det greit å vite at også gjestene hadde det komfortabelt. God bagasjeplass også.
Renault Zoe ZE40 Life mars 2017
Nissan Leaf 40 LE april 2018

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA