Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Mobiltelefonbatteri?

Startet av Go-carter, mandag 05. september 2011, klokken 18:08

« forrige - neste »

Go-carter

Har sveist sammen et feste i dag, hvor både dynamo og lagerbukken for vifteakselen får plass... Skal prøve å få hengt opp viftebladene og plassert den på en stolpe, så får vi se om bladene i det hele tatt fungerer... Så får jeg koble på dynamoen og se hvor stor orkan som skal til for å få den rundt... ;D Ender nok med at jeg får tak i en permanentmagnetmotor, som dere snakker om her :)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Go-carter

TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

HeleneXL

Jeg anbefaler nema stepper 17 de er små lette effektive. de brukes i hovedsak til 3d printere. holder på å bygge en selv. Tanken på å være selforskynt er god. jeg leste gjennom alle svarene. og jeg fant ingen ting som direkte besvarte spørsmåle ditt.
Jeg anbefaler å ta et dypdykk i elektronikk. regulatorer krever forståelse av hvordan strømmen i veggene våres oppfører seg. også et spørsmål hvorfor popper det opp reklame for f-foxx.com  og dealextreme.com når jeg har betalt for add block.  kjer bare her. Jeg har aldri bygget vindmølle selv. men det er next gjøremål men jeg vet at bil genereatorer fra gamle biler har sikkert mere effekt en nema 17. Nema 17 har 7 micro pr steep. det vil si mere efekt. i forhold til størelsen. omtrent som en micro kontroller med mere innhold mindre størelse,mer effekt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA