Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bose

Startet av Småfly, søndag 04. mars 2018, klokken 16:51

« forrige - neste »

Småfly

Hei.

Er det noen av modellene unntak tekna som blir levert med bose nå?
Demobilen hos forhandler var utstyrt med bose, men meg bekjent er verken LE eller n-conecta utstyrt med bose. Hvilken modell er det evt forhandlerene har fått som demobiler?

Peraeile

Bjoris

Kun Tekna som har Bose, til og med LE mangler dette. Hvis ikke dette har blitt vesentlig bedre enn i den gml så er det ikke spesielt bra lyd, grøtet lyd, dette kan du søke opp i 2014-2017 forumet

Tomma

Veldig fornøyd med mitt Bose anlegg. Synes ikke lyden er grøtet. Da er du fryktelig kresen på lyd og kan ikke helt skjønne hvem andre biler som har vesentlig bedre lyd.
Nissan Leaf 2014 Tekna

xmir

Bose hørtes ut som en helt normal (kjip) bilstereo da jeg testa. Ikke verdt å betale ekstra for etter min mening. I tillegg er det jo litt dum plassering i bagasjerommet. Synd at flere ikke kan legge seg på nivå med BMW i3 sitt system, eller i det minste tilby muligheten til å tilpasse til noe slikt.

Småfly

Har bose i den gamle og det fungerer hyggelig nok etter litt justering, men det er ikke aktuelt å kjøpe ny leaf uten.
Trodde ikke tekna ble produsert før i sommer og stusset derfor på at demobilen hadde det. Lurte på om det var noe jeg hadde gått glipp av siden jeg hadde lest at det kun var tekna som hadde bose og at den ikke skal produseres før i sommer. Mulig forhandlerne har fått noen fullt ut utstyrte biler til demo da?

Joltus

De har nok laget noen tekna ja. Men hadde de nå katt folk få utlevert tekna på lik linje med n connecta så hadde det rabla for oss LE folk

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA