Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladeuttak\klump\kontakt\10A\16A

Startet av janstok, tirsdag 23. august 2011, klokken 22:31

« forrige - neste »

TorAtle

Sitat fra: jkirkebo på søndag 07. august 2011, klokken 21:28
Min el-sykkel nærmer seg 2 år og godt over 5000km nå, LiMn-batteriet virker å være like godt som nytt :)
Sony LiMn-batteriet til BionX var også meget bra, føltes omtrent som nytt etter halvannet år. Hvem har laget ditt?
2014 BMW i3

jkirkebo

Sitat fra: TorAtle på onsdag 28. september 2011, klokken 01:02
Sitat fra: jkirkebo på søndag 07. august 2011, klokken 21:28
Min el-sykkel nærmer seg 2 år og godt over 5000km nå, LiMn-batteriet virker å være like godt som nytt :)
Sony LiMn-batteriet til BionX var også meget bra, føltes omtrent som nytt etter halvannet år. Hvem har laget ditt?

Sykkelen er en Ezee Forza og den har LiMn batteri. Produsenten av cellene kjenner jeg ikke, men det er 10 stk. rektangulære celler stablet oppå hverandre.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

janstok

Nå er det igjen lav pris på schwinn sykkelen! så det er bare å handle så tusenlappene fyker
Sandnes

Ezee kit: www.ebikes.ca
35 000 km på elsykkel

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA