Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når kommer din Tekna?

Startet av marhol, torsdag 15. februar 2018, klokken 20:55

« forrige - neste »

Fers

Bestilt midten av Februar.
Levering siste uken av August.

billsob

Bestilt  17.12.17 og ETA 3.august fra  BNH

Gorm

Bestilte i forrige uke, bilen (tekna two tone, med alt utstyr) ankommer Drammen 19. juli, med utlevering 2-3 uker etterpå. Var heldig å finne en som har avbestilt akkurat den utgaven jeg ville ha

Steinis

Bestilt 05.01.18. BNH Oslo. Ankommer 11.juli Drammen.

Trond.m

Sitat fra: Gorm på søndag 24. juni 2018, klokken 09:43
Bestilte i forrige uke, bilen (tekna two tone, med alt utstyr) ankommer Drammen 19. juli, med utlevering 2-3 uker etterpå. Var heldig å finne en som har avbestilt akkurat den utgaven jeg ville ha
Da var du heldig. Da fikk du kanskje ParkPilot til den gamle prisen..ca 4500 ?

Tomma

Siste beskjed er:

"Det ser ut til at bilen din vil være leveringsklar midten av Juli"

Hva nå det måtte bety. Håper ihvertfall det er før 12. juli ellers rekker jeg ikke å ta den imot. Kan legge til at jeg bestilt 08.12.17
Nissan Leaf 2014 Tekna

thomas_ja27

Fikk en gledelig telefon fra forhandler, min tekna står klar til levering :D
Blir henting på fredag, Høylandet Auto :)

Bestilte 21.12.
Tesla Model 3 LR m/HF, HW3 og FSD
Nissan Leaf Tekna 2018 (solgt mai 2019)
Peugeot ION 2015

Trond.m

Sitat fra: thomas_ja27 på tirsdag 26. juni 2018, klokken 13:50

Bestilte 21.12.
Gratulerer. Hvilen leveringsdato hadde du fått estimert ? Jeg venter en bil 27.7, men håper den blir levert tidligere.

thomas_ja27

Sitat fra: TM på tirsdag 26. juni 2018, klokken 14:18
Sitat fra: thomas_ja27 på tirsdag 26. juni 2018, klokken 13:50

Bestilte 21.12.
Gratulerer. Hvilen leveringsdato hadde du fått estimert ? Jeg venter en bil 27.7, men håper den blir levert tidligere.

Takk  :)

Opprinnelig dato var 13.07 så kom nesten 3 uker før tiden :)
Tesla Model 3 LR m/HF, HW3 og FSD
Nissan Leaf Tekna 2018 (solgt mai 2019)
Peugeot ION 2015

Tomma

Gratulerer! Blir litt skuffet av BNH Oslo. Bestile min 8.12 Må jo være en av de første som bestilte i Norge, men ikke hørt et pip. Må mase hele tiden men får aldri noe konkret

Edit: Nytter å mase! Sendte mail og fikk nå svar at den klar om et par dager om jeg henter den i Røyken  :D :D
Nissan Leaf 2014 Tekna

Beckern

Sitat fra: Tomma på onsdag 27. juni 2018, klokken 19:38

Edit: Nytter å mase! Sendte mail og fikk nå svar at den klar om et par dager om jeg henter den i Røyken  :D :D

Der har de full kontroll vettu, vet ingen ting før to dager før levering. Samme jeg opplevde.

BNH :(

Tomma

Da blir det ny bil på tirsdag :D

Vurderer å kjøre på med garantiprogrammet til Osloantirust med fluid film.

Noen med erfaring? Er det lurt å gjøre. Tenker også at det er kjekt å vise til når bilen skal selges igjen
Nissan Leaf 2014 Tekna

meitran

Sitat fra: Tomma på fredag 29. juni 2018, klokken 09:39
Da blir det ny bil på tirsdag :D

Vurderer å kjøre på med garantiprogrammet til Osloantirust med fluid film.

Noen med erfaring? Er det lurt å gjøre. Tenker også at det er kjekt å vise til når bilen skal selges igjen

Slik jeg har forstått det er fluid film et bra produkt, men det har kort varighet. Varigheten er halvannet år sammenlignet med andre produkter som gjerne har 3 år varighet. Prisen er derimot betydelig lavere i forhold til Dinitrol, Mercasol og Tectyl så da kan man jo ta flere behandlinger.

Tomma

2900 etter 18 mnd er jo ikke så galt egentlig. 160kr/mnd. Da går jeg nok for fluid film!
Nissan Leaf 2014 Tekna

artanis

Pratet med min selger hos bnh Oslo nå. Bilen er ankommet Norge. Forhåpentligvis var den klar til utlevering i "god tid før slutten av måneden".  :+1:

På kontrakten min stod det utlevering i august/september, så jeg er strålende fornøyd med det.
Bestilte forøvrig i starten av februar.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA