Nye Leaf på finn.no

Startet av Bjoris, fredag 09. februar 2018, klokken 20:17

« forrige - neste »

Bjoris

Kim-

Noen betaler for å slippe ventetid, men kanskje ikke SÅ høyt
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Knut Røe

Bondeknøl

Merkelig at bilforhandler holder på slikt. Fryktelig useriøst. Styr unna denne forhandleren! Det er jo lov å prøve seg, men er det så lurt?

Trond.m

Det må være en spesialutgave med fantastisk rekkevidde  ;)

«Reelt 275 000 km på normalt føre»

Annonsen inneholder også en annen grov feil:

«Ventetiden på denne om du bestiller i dag på en slik utstyrt bil er ca sept/okt 2018»

Useriøst, men jeg tar meg nok en tur innom for å se på den, og eventuelt prøvekjøre  8)

Trond.m

Ikke rart at de må ha høy avanse på sine biler når de har så eksklusive salgslokaler  8)

sylwester

Dette er ikke verre enn de som kjøper bil privat bare for å selge med fortjeneste. Sikkert noen som syns dette er et godt tilbud, mens mange andre kan tenke seg å vente.

Slik jeg forsto på BNH Oslo så har de ikke starta med produksjon av Tekna ennå. I praksis betyr det at de som kjøper Acenta får bilen tidligere enn de som bestlller Tekna. Hvis jeg forsto rett starter ikke prduksjonen før i sommer så da kan det hende leveringstiden er mer riktig enn det Nissan selv reflekterer. Det kan hende du kan finne noen som selger samme bilen (Launch Edition) pga av at noen har gått vekk fra kontrakten sin. Da får de muligens bil April/Mai.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Bjoris

Sitat fra: sylwester på lørdag 10. februar 2018, klokken 15:38
Dette er ikke verre enn de som kjøper bil privat bare for å selge med fortjeneste. Sikkert noen som syns dette er et godt tilbud, mens mange andre kan tenke seg å vente.

Slik jeg forsto på BNH Oslo så har de ikke starta med produksjon av Tekna ennå. I praksis betyr det at de som kjøper Acenta får bilen tidligere enn de som bestlller Tekna. Hvis jeg forsto rett starter ikke prduksjonen før i sommer så da kan det hende leveringstiden er mer riktig enn det Nissan selv reflekterer. Det kan hende du kan finne noen som selger samme bilen (Launch Edition) pga av at noen har gått vekk fra kontrakten sin. Da får de muligens bil April/Mai.

Jeg bestilte LE for en uke siden med levering i Mars, det er selvsagt ikke mange LE igjen nå, men det dukker vel opp noen her og der fra kunder som trekker seg, vet ikke hvor tøffe Nissan er med å kreve depositum, forstår det er 10%. Antar de tenker at det er lettere å bare selge den på nytt?

Helt greit å prøve å gjøre seg en liten gevinst, men ut bare syns det var litt drøyt...

Kav2

Ble den solgt, mon tro? Er fjerna nå
24 kwh Leaf 2014
Philips Barbermaskin

Bondeknøl

Sitat fra: bjoris på fredag 09. februar 2018, klokken 20:17
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=113828150

Friskt priset, good luck with that;)
Virker useriøs denne forhandlereren. Styr unna!
Står at den nye Leaf går raskt fra 90-150, noe den gamle ikke gjorde. Toppfarten på nye Leaf er faktisk oppgitt til 144. Synes den gamle er sprek fra 90 og oppover jeg.

Sånn ellers blir bilen levert fraktfritt sør for Trondheim på betingelse av at du kjøper bilen usett. Merkelige greier.

Bjoris

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=114035605

Hehe, denne lå først ute til 349.000, men så fant de vel ut at det var for billig da...

Mazzbot

Tesla model 3 reservert 31/3 .

Zuexi

Registrerer at det stadig dukker opp nye Leaf på Finn til langt høyere priser enn Nissan selv selger de for.

MEN, har egentlig noen av disse blitt solgt? Synes det stadig er de samme som ligger ute.

svingen

Starter nå og bli ok pris,ser det går ned i 320k nå.så med nissan sin produksjon og ettrrspørsmål ikke er så ille roer nok finn salge seg ned.
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA