Stort antall nye Leaf observert på Drammen havn

Startet av Rearden86, mandag 29. januar 2018, klokken 09:05

« forrige - neste »

steffeo

Så ingen røde der? Den ble endra i pris lista fra perl til metallic. Håper det er samme farge som jeg så i butikken...

Gimlar

Husker ikke dato, bilen ble bestillt første eller andre dag etter at det ble åpnet for bestilling.

Joltus

Sitat fra: steffeo på tirsdag 30. januar 2018, klokken 10:47
Så ingen røde der? Den ble endra i pris lista fra perl til metallic. Håper det er samme farge som jeg så i butikken...

Disse bilene er nok i all hovedsak Launch editions og demobiler.

Zuexi

Synes Nissan kunne droppet chrome dørhåndtak og kjørt i de samme farge som bilen.

Joltus

Det kunne nok vært finere, men min erfaring tilsier at håndtaket blir fryktelig stygt fort når det er lakkert.

borghund

Bestilte uka før jul.Fått beskjed av lokal Leaf langer at bil er kommet til Norge.GjelderAcenta,leveres i løpet av februar.
Leaf beundrer,Jevnaker

Joltus

Kjenner det irriterer meg litt at det kommer biler til folk som har bestilt noe annet enn LE før vi som bestilte LE får våre....

No offense mot de som er heldige, men det var på en måte litt av dealen ved at vi bestilte biler som hadde noget begrensede muligheter til tweak.

Gimlar

Enig i at det er litt irriterende å kanskje ende opp å få bilen etter noen som fikk valgalternativer når jeg var ute helt i starten uten å få mulighet til å velge annet en sort /gussjegrønn.

Men er det noen som har sett om noen av bilene har blitt hentet fra kaia?

Kires

2024 Model 3
2022 VW ID.4 GTX

Gimlar

Sitat fra: Kires på onsdag 31. januar 2018, klokken 09:06
Ser ut som de fortsatt står her.

http://drammenhavn.no/index.php/webcam/

Disse kameraene viser ikke alle bilene som sto under motorveibrua. Det så forøvrig ut som at de bilene under brua så mer "klare ut" for å bli fraktet videre til forhandler

Zuexi

Alle bilene som leveres nå er jo ferdig konfigurerte biler fra Nissan uten mulighet for tilvalg/endringer. Litt sånn "This is what you get. Take it or leave it"-deal.

Mulighet for å konfigurere egen bil ble jo først åpnet torsdag 7. desember.

Selv valgte jeg å inngå noen kompromisser på farge og utstyr ved å velge en "tidlig bil", fremfor å vente til høsten på en Tekna.

Trond.m

Vi anta at kompromisset innebar Halogen hovedlys ?. Så LE er nok første mulighet for bil med LED lys.

Zuexi

Fikk bil med LED-lys, men gikk mer på at jeg helst skulle hatt annet interiør og annen eksteriør farge på bilen.

I disse vinterdager er det sikkert ikke dumt med halogen lys pga. varmen de avgir som smelter snø/is på lykteglassene, men klart - LED ser jo bedre ut.

Gimlar

oarnoe

Virker som om biler er på vei ut, disse var i Porsgrunn i dag.
2018 - Nissan Leaf Tekna 40kWh
2022 - Skoda Enyaq 80X

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA