Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Norsk Pris (ca? NOK 255000) og annen info fra pressemelding

Startet av Griffel, torsdag 04. august 2011, klokken 18:22

« forrige - neste »

Griffel

http://www.bladonjets.com/news/jet-engine-maker-aims-to-power-the-future/

multifuel turbiner - 3kg - 900km på 60 liter. Kanskje ikke imponerene lavt forbruk, men vekten er det jo lite å si på.
Dette er jo i en superbil hvor forbruket normalt ville ligge adskillig høyere, og kanskje starten på en utvikling av helt nye turbiner.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

elektrolux

Også omtalt her: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,3536.0.html

Fordelen med jetturbin framfor stempeldrevet agregat er at denne hybridløsningen ikke utløser avgiftskrav. ( I alle fall ikke på første bilen.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA