Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Th!nk flyttet ut fra Fornebu

Startet av froland, onsdag 03. august 2011, klokken 18:46

« forrige - neste »

froland

Jeg blir bare mere imponert for hver km Thinken min surrer avgårde. Jeg har kjørt 62500km nå og er like god. En så enkel å grei bil kan en ikke finne, garantert! En blir bare så glad i den bilen. Så nå må de bare få raua i gir å produsere igjen. Think is simply the best!! Regards Froland.
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

Tarpoon

Har kjørt 4000km siden påske og er veldig fornøyd så langt :)  En fornøyelse å ta med kaffekoppen med i bilen hver morgen for å kjøre på jobben. Kjører til byen over Gjelleråsen, og kjører ut via Sinsen til E6.

Hvilke batterier har du i bilen din?
Think City 2011. Zebra. 2-seter. Sort.
Brun Tesla Model S85.

froland

Hei igjen! Jeg bruker Zebra. Mmmm Mils! Froland
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

DenLilleRøde

Fantastisk bil er bare fornavnet  :) Jeg er nybegynner på el, fikk min Think City 2011 4 seter i går! Har kjørt den snart 300km og det er fortsatt bare kos :)
Th!nk City 2011 4 seter (lithium-ion) - Den Lille Røde - km ved kjøp 28.06.2011 er 100
Randaberg

Joakim Sveli

Jeg har nå kjørt 60 000km med min Think 2008.og den fortsetter å overraske. I dag kjørte jeg fra Moss til OSL, 112 km, og brukte så vidt over 60%. Ny rekord. Synes batteriet bare blir bedre. Kjørte i over 100 der det var mulig.

Kan dog være at batterinivåmåleren er blitt litt skeiv, men så langt ingen indikasjoner på det
Ansatt i Fortum Charge & Drive Norge
Har kjørt 64000 km i Think (2008), solgt sep2011-  Har kjørt 69000km Leaf (fra nov 2011-okt 2014)- 
Kjører TMS 60, 2014 mod, kjørt 71 000 per jun 2016

Elmo

Fint om alle med slike gladmeldinger ang batteriet - og mindre glade budskap også for den saks skyld - skriver i parantes om de har Zebra eller Lithium.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

cra

Sitat fra: Elmo på torsdag 30. juni 2011, klokken 07:57
Fint om alle med slike gladmeldinger ang batteriet - og mindre glade budskap også for den saks skyld - skriver i parantes om de har Zebra eller Lithium.

Eller (som vi terper på til det kjedsommelige) legger det i footer sammen med bosted?  ;)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Go-carter

Høres virkelig bra ut! Zebra'n min trur jeg ikke klarer 16 mil engang sånn som den står nå, får satse på at den løsner snart... :)

Runda 2200 km med den nå, og tipper jeg klarer rundt 13 mil med pen kjøring nå, selv om det ikke er utprøvd..  ;)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

froland

Hei igjen! Jeg har den som ble produsert i Norge og den kan en pine mere ut av. Vet ikke om det er så mye å gå på at dere greier 16 mil? Froland
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

HHF

Har vel rundet omkring 37.000 km med ZebraThinken nå og kjørte en tur tidligere i uken hvor jeg la 107 km bak meg med 40% igjen på måleren. Da hadde jeg virkelig ikke spart på noe hverken i toppfart eller oppoverbakker og lå mye av turen i motorveihastighet. Er sikker på jeg lett kunne runde 200 km med bare litt omtanke og rasjonell kjøring.

Det eneste jeg sliter med nå er en ABS-lampe som lyser konstant. Det blir spennende å se når jeg kan få denne byttet, men har blitt fortalt at det ikke skal være noen fare forbundet med dette tross alt. Jeg var mest urolig for om det kunne skje noe plutselig med bag'en, men det skulle det ikke. Om den så ikke løser ut når den skal, er jo naturligvis heller ikke ideelt, men det får jeg jo bare prøve å unngå å måtte teste   ;D
Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

El rayo

Sitat fra: HHF på torsdag 30. juni 2011, klokken 12:10
Det eneste jeg sliter med nå er en ABS-lampe som lyser konstant. Jeg var mest urolig for om det kunne skje noe plutselig med bag'en, men det skulle det ikke. Om den så ikke løser ut når den skal, er jo naturligvis heller ikke ideelt,
AntilockBrakingSystem er helt adskilt fra airbag-ene. Det kan være så enkelt som at det har samlet seg rust og skitt på sensor-taggene ved ett eller flere av hjulnavene.
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

HHF

Har vært på Automotive og de ville bytte selve Airbag-styreboksen som sitter under dash'n, men de hadde ikke deler. De byttet på en tilsvarende bil når jeg var der og de mente de så en del slike tilfeller nå. På min bil prøvde de bare å demontere og koble på boksen igjen for å se om det funket, men lyset kom på igjen, så den må byttes.
Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA