Hovedmeny

Whispbar passer ikke!

Startet av Kavorka, torsdag 21. desember 2017, klokken 22:23

« forrige - neste »

Kavorka

Takker for en hjelpende hånd fra GOS!

Desverre plukket jeg ikke med selve stativet da jeg ikke visste at avstand mellom fester var endret. Så vi kjørte av gårde med bagasjen i trunk og bitteliten frunk. Krysser fingrene for at det ikke blir for store presanger på julaften ;)

Da ville det ikke hjulpet med bare et kit som Veggen beskriver, man trenger også nytt stativ.. nøkkelnavnet er ikke problemet  :o

God jul!

Veggen

Jeg bruker selv et stativ kjøpt inn i 2013 på soltak fra 2017.
Dette passet rett på bare ved å bytte til de nye festeboltene fra overgangskitet.
Stativene er jo også justerbare i bredden så forstår ikke hvorfor du mener dette ikke skal passe.

Kavorka

Det var noen skruer (den typen med mange navn) som så ut til å kunne justere bredden. De gikk et stykke inn før de satt så fast at jeg ikke turte å ta mer i, og regnet med at de var justert så smalt som det gikk an. Når GOS fikk nytt stativ sammen med nytt tak antok jeg feilaktig at wispbaren ikke lot seg gjøre smal nok.

Takk for korreksjon :)

Simen1

Jeg har en Wispbar til model S 2015+, men den passer ikke til min model S 2013. Er det bare nye skruer som trengs? (Jeg ble litt usikker etter GOS sitt innlegg).

Hvis noen her ønsker å bytte fra 2013-skruer til 2015+ skruer i Oslo-området så er jeg interessert i å bytte motsatt vei.

Edit: Er det dette settet jeg trenger?
https://autoload.no/produkt/finn-ditt-takstativ/tesla/tesla-s-13-15/whispbar-reservedel-for-tesla-13-15-innfestning
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

Øggen

Sitat fra: Simen1 på mandag 23. juli 2018, klokken 13:14
Jeg har en Wispbar til model S 2015+, men den passer ikke til min model S 2013. Er det bare nye skruer som trengs? (Jeg ble litt usikker etter GOS sitt innlegg).

Hvis noen her ønsker å bytte fra 2013-skruer til 2015+ skruer i Oslo-området så er jeg interessert i å bytte motsatt vei.

Edit: Er det dette settet jeg trenger?
https://autoload.no/produkt/finn-ditt-takstativ/tesla/tesla-s-13-15/whispbar-reservedel-for-tesla-13-15-innfestning

Ja.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Simen1

Tesla model S P85 2013 i Tromsø

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA