Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Blokker

Startet av gbzdoc, onsdag 29. juni 2011, klokken 03:51

« forrige - neste »

erik e

Selvfølgelig gjorde Think mye riktig,    men de må jo ha gjort jæ..... mye galt også.  Eller?  ;)
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

elektrolux

Nei. De har gjort ca 5  tekniske feil:

- Feil serviceintervall ( alt for langt mellom hvert vannfyllevarsel)
- For stor tillat belastning av blokkene
- For lav stoppspenning / BMS programering
- For lav ladespenning 12V batteri
- Ladeprogrammet tar for godt i og overlader vel mye.

Det kommer sikkert noen andre gode forslag også, men tenk etter først: Ville bilen fungert bedre med dette rettet eller ikke. At laderen fylles med vann forde den står på hode, og har en kant som samler og holder på vannet til det får tid å trenge inn i laderen kan muligens legges til på listen, men at bakakslingen ryker er ikke Think sin feil.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA