Design Studio åpnes nå (gradvis) for de som ikke er ansatte i Tesla!

Startet av Espen Hugaas Andersen, tirsdag 21. november 2017, klokken 16:09

« forrige - neste »

DrNox

Tesla prøver vel så fort og godt de kan. Litt forsinkelse hos noen som vil, kan jeg akseptere. I andre enden er vel GM som lager motvillig og ikke en gang vil selge..
For meg i Norge så lurer jeg mest på når de store volumene kommer ut av TM3fabrikken.

Nå begynner jeg å få roen med denne ventingen. Norge må vente + at jeg ligger 6mnd bak i køen :'( Gleder med derimot til oppdateringer og nyheter fra Tesla.

Touring

Sitat fra: DrNox på søndag 10. desember 2017, klokken 12:23
Tesla prøver vel så fort og godt de kan. Litt forsinkelse hos noen som vil, kan jeg akseptere. I andre enden er vel GM som lager motvillig og ikke en gang vil selge..

Nå selger Bolt like bra som Tesla i USA.

N00b

GM kjøper all elektronikk fra LG til Bolt. 
Grunnen til prishoppet etter salg av Opel til PSA og at de ikke vil selge så mange biler er de taper penger på hver eneste bil de lager til den prisen.

Hva annet skulle forklare at de sitter så grundig på bremsene og hadde biler på lager i USA samt satte fabrikken på utvidet ferie? 

Jeronan

People just need to accept the fact that the Opel Ampera-E is dead.  The Ampera-E = Chevy Bolt = GM!  GM no longer owns Opel and PSA doesn't want to sell GM cars, they want to bring out their own new models with maximized profits, not act as a middle man for GM!

Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

zbk

Dette har ingenting med TM3 og design studio å gjøre. De som har en uforståelig trang til å trashe Ampera-e/Opel/GM-problematikken kan ta dette i de trådene som allerede er opprettet i så henseende.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Olemann

Godt poeng!  Må tilføre her, om den energien som anvendes i disse dager på å trashe Ampera_e hadde vært anvendt til å designe og bygge en ny bil, så hadde vi antagelig hatt en bra konkurrent til Model 3 på plass om ikke så lenge.
Håper snart denne energien finner utløp på spinningsyklelen eller andre sunnere steder,  finner knapt nok et forum eller Facebook gruppe for tiden som ikke syder av energi som kunne vært brukt mye smartere..
Bilen er slett ikke død, jeg sitter og ser på den nå og den lever i beste velgående ;D

Sitat fra: zbk på mandag 11. desember 2017, klokken 12:17
Dette har ingenting med TM3 og design studio å gjøre. De som har en uforståelig trang til å trashe Ampera-e/Opel/GM-problematikken kan ta dette i de trådene som allerede er opprettet i så henseende.

ToWalkOrDrive

Tesla Model Y                         2021-

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA