Noen spørsmål rundt det å kjøpe ny e-Golf

Startet av Moby, onsdag 08. november 2017, klokken 15:21

« forrige - neste »

Moby

Sitat fra: Amatøren på mandag 13. november 2017, klokken 13:41
Jeg bestilte for ca halvannen uke siden med active info display, men ikke dynamiske baklykter og ble forespeilet levering august/september 2018 på e-Golf. Ikke mulighet for ukenummer angivelse nå.

Selger sa at forsinkelsen var at nå var det active info display som var den største forsinkelsen for det brukes også i nye Polo. Mulig samme produsent lager til de andre modellene også på samme produksjonslinje og den er sprengt. All kapasitet er brukt opp.

Like før e-Golfen jeg skal ha i ca uke 50 kom i produksjon, kom det meldinger hos selger at kapasitet for biler med active info display var fylt opp. Så det var en stund vi fryktet utsatt produksjonsstart. Gikk OK allikevel på den.

Vw har modellskifte i juni mener jeg å ha lest her inne. Da får vi vel 2019 modell vi da  :+1:
E-golf 2019 mod.

Amatøren

Vi fikk vite at de har modellskifte i august.

Det ble vi også fortalt da vi kjøpte Sharanen i sinn tid.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Mobileum

Golf modellskifte er i uke 22. Mener det også gjelder e-Golf.
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.9

Moby

Veldig viktig er det jo ikke, men det er jo stas med 2019. Årsmodell har litt å si når man selge bilen igjen også.
E-golf 2019 mod.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA