Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utlevering av vinterdekk til TMX.

Startet av MrChange, søndag 15. oktober 2017, klokken 13:47

« forrige - neste »

MrChange

Er det flere enn meg som sliter med å få levert vinterdekkene?

Bestilt inventory TMX 75D med 19 tommers piggfrie vinterdekk på Rud, og fått utlevert bilen i slutten av september i Bergen. Har ringt, sendt mail og vært innom på Rud. Ingen kan svare på når vi får vinterdekkene som allerede er betalt. Har måtte droppe tur på fjellet 2 helger på rad...

Noen med samme problem eller forslag til løsning?

THE

Glad jeg ikke tok med vinterhjul med bilen, men kjøpte fra dekkforhandler selv.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Tin

Sitat fra: MrChange på søndag 15. oktober 2017, klokken 13:47
Er det flere enn meg som sliter med å få levert vinterdekkene?

Bestilt inventory TMX 75D med 19 tommers piggfrie vinterdekk på Rud, og fått utlevert bilen i slutten av september i Bergen. Har ringt, sendt mail og vært innom på Rud. Ingen kan svare på når vi får vinterdekkene som allerede er betalt. Har måtte droppe tur på fjellet 2 helger på rad...

Noen med samme problem eller forslag til løsning?

Ring drammen. De som har ansvar for vinterdekk. Jeg ventet en evighet men fikk de nå på fredag..

makki

fått bilen 23 sept, har ikke fått ennå, sendte email til vianor og fått svar at de har ikke ennå mottat, så kjørte til Kokstad, snakket med de/delelager, og fått bekreftet at vinterdekk er på vei, får innen denne fredag, skal hente fra Kokstad ikke fra Vianor

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA