Hovedmeny

Leveringstidspunkt TMX

Startet av arve, torsdag 12. oktober 2017, klokken 19:41

« forrige - neste »

Sidewinder

Hvor lang tid tar det før man får vin nr? Bestilte 12.oct.
Er alt håp ute for levering i år? Etter at bestillingen var låst svarer ikke tesla på mail eller tlf.

Quiste1

Jeg bestilte 7.oktober, er fortsatt inne 71 ganger om dagen for å sjekke om det er kommet noe vin-nummer....  :-\
Tesla Y LR bestilt jan 2023, levering feb/mars
Fisker Ocean bestilt jan 2022, levering Q1
EQC Levert sept 2020
Tesla X 75D 7 seter, AP3 solgt
Tesla Y Preformance reservert mars 2020
Tesla 3 i kansellert
Leaf 2013
Leaf 2011 solgt

razeac

har bekreftet bestillingen 7 Okt. Fikk beskjed både fra delivery og selger at bilen skal under produksjon 18 Desember...

Drep meg nå

Sidewinder

Sitat fra: razeac på torsdag 26. oktober 2017, klokken 12:36
har bekreftet bestillingen 7 Okt. Fikk beskjed både fra delivery og selger at bilen skal under produksjon 18 Desember...

Drep meg nå

Har du fått VIN ?
prøvde 1t i telefon... Ga opp tilslutt.
Skjønner ikke hvorfor di ikke kan komme med litt oppdateringer avåtil, så slipper de alt maset

T.K

Sitat fra: Quiste1 på torsdag 26. oktober 2017, klokken 12:27
Jeg bestilte 7.oktober, er fortsatt inne 71 ganger om dagen for å sjekke om det er kommet noe vin-nummer....  :-\

Jeg bestilte rundt samme dato, eller et par dager etter. Fikk understellsnummer to dager etter der igen, regner med understellsnummer er det samme som VIN.

Quiste1

Hva bestilte du? 100D eller 75D? Har hørt at de som bestilte 100d fikk raskere fremgang... ???
Tesla Y LR bestilt jan 2023, levering feb/mars
Fisker Ocean bestilt jan 2022, levering Q1
EQC Levert sept 2020
Tesla X 75D 7 seter, AP3 solgt
Tesla Y Preformance reservert mars 2020
Tesla 3 i kansellert
Leaf 2013
Leaf 2011 solgt

T.K

100D.

Luring

:o;  Tesla salg ringte meg i går og delivery ringte i dag. Uoppfordra.
Har ikkje komme over sjokket enda.
Bekrefta bestilling på x75 i starten av oktober, mest sannsynlig kjem den i desember.

razeac

Sitat fra: Luring på torsdag 26. oktober 2017, klokken 17:43
Bekrefta bestilling på x75 i starten av oktober, mest sannsynlig kjem den i desember.

De ringte deg angående levering???  :o

Når er eksakt dato du har bestilt bilen? Jeg leser en del på TMC forum, og jeg har funnet ut at alle bestillinger etter 7 Oktober har leveringstid Februar/Mars. Før 7 Oktober og særlig hvis man har bestilt 100d har allerede VIN nummer og leveringstid Desember på MyTesla. Jeg håper det kommer et mirakel som kan endre seg alt dette her. Jeg har forventet at bilen kommer desember når jeg har snakket med selgeren og blir veldig skuffet når jeg fikk vite at produksjonsdato er 18 Desember. 

Baresorgen

Sitat fra: razeac på torsdag 26. oktober 2017, klokken 20:39

Når er eksakt dato du har bestilt bilen? Jeg leser en del på TMC forum, og jeg har funnet ut at alle bestillinger etter 7 Oktober har leveringstid Februar/Mars. Før 7 Oktober og særlig hvis man har bestilt 100d har allerede VIN nummer og leveringstid Desember på MyTesla. Jeg håper det kommer et mirakel som kan endre seg alt dette her. Jeg har forventet at bilen kommer desember når jeg har snakket med selgeren og blir veldig skuffet når jeg fikk vite at produksjonsdato er 18 Desember.

Har fått vin på 100D, bestilt i starten av oktober...ble låst 13. oktober. Står sent desember/januar (stod sent desember  ved bestilling) - men fortsatt bare "planlagt for produksjon ved vår fabrikk". Så da mener du det skal være håp for levering i desember??  :+1:
Tesla X100D - bestilt 5. oktober 2017
Nissan Leaf 24 kWt - 2013 - 2017 - solgt

Luring

Eg trur det var den 4 eg bekrefta, det var meirsalg dei ringte for; dekk etc.
Men fekk jo diskutert meir når dei først var på tråden.
Svara også på epost tidlgare i veka i løpet av nokre timer, så det er jo berre å håpe det varer.
Bilen skal være produsert ferdig tidlig i november.
VIN nummer fekk eg relativt kjapt etter ei veke eller noko slikt (er ikkje innpå så ofte og sjekker).
Levering står des/januar, dei er relativt trygge (men ikkje 100%) på at de klarer det i des.

razeac

Sitat fra: Baresorgen på torsdag 26. oktober 2017, klokken 21:11

Har fått vin på 100D, bestilt i starten av oktober...ble låst 13. oktober. Står sent desember/januar (stod sent desember  ved bestilling) - men fortsatt bare "planlagt for produksjon ved vår fabrikk". Så da mener du det skal være håp for levering i desember??  :+1:

Baresorgen, de fleste jeg har lest som har bestilt 100D har allerede VIN ja. Selv om de er i USA har de November/Desember bestilling. Mange sier at Tesla prioritere 100D for å få gode margin i slutten av kvartalet. Håper din kommer i Desember da.

Luring, da har du en bekreftelse før meg. Jeg tror 6 Oktober er den dato for cutoff. Etter den så har de produksjonsdato senere i året. Svææææært ulheldig her jeg. Har prøvd egentlig å ringe selgeren om det er noe han kunne gjøre for å låse bestillingen etter 30 September.

andwin

Hei,

Noen som vet hva man kan forvente av leveringstid når man har kjøpt en inventory-bil? Jeg kjøpte en Midnight Silver X75D med 6 seter og alt utstyr unntatt selvkjøring den 12. oktober og har ikke hørt noe fra Delivery og selgeren mener at jeg bare må vente på telefon fra Delivery og at det ikke er noe mer han kan sjekke opp. Mener å huske at selgeren sa at bilen sto i Baltimore? ved bestilling.

TGV2000

Sitat fra: andwin på torsdag 26. oktober 2017, klokken 21:35
Hei,

Noen som vet hva man kan forvente av leveringstid når man har kjøpt en inventory-bil? Jeg kjøpte en Midnight Silver X75D med 6 seter og alt utstyr unntatt selvkjøring den 12. oktober og har ikke hørt noe fra Delivery og selgeren mener at jeg bare må vente på telefon fra Delivery og at det ikke er noe mer han kan sjekke opp. Mener å huske at selgeren sa at bilen sto i Baltimore? ved bestilling.

Tipper den er ombord i Tarago som seiler rett øst for Canada nå. Du kan sikkert søke med VIN-nummer på wallenius wilhelmsen. Båten har Teslaer ombord og reiste fra Baltimore på søndag.

Cirion

Sitat fra: TGV2000 på fredag 27. oktober 2017, klokken 00:46Du kan sikkert søke med VIN-nummer på wallenius wilhelmsen.
Hvor går jeg for å søke på VIN der?
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA