Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Problemer med ladekabel. Noen andre?

Startet av Finn Arne, onsdag 18. mai 2011, klokken 16:04

« forrige - neste »

Finn Arne

Så kult, grattis med ny bil ;D
Jeg er superfornøyd med min egen og det blir nok du også.
Da er nok Think den mest solgte el-bilen i Rælingen.
Tror det er 4 Think, 1 Tesla og en Imiev.
Jeg skal holde utkikk etter deg, kanskje vi ses? Rælingen er jo ikke så stort.

Hvor kjøpte du din og har den esp og BAS ?

Kjøpte en sort Think City 2001 mod. 28.01.2011.
Kjøpt på 47 000 km. regner med å kjøre ca 12 000 km pr år.
Kjøpte en sort Think City 2011 mod. Lithium, 4 seter, med AC og oppvarmet fronrute,  15.04.2011.
kjøpt på 1 400 km. :-)
Bor på Løvenstad i Rælingen.
Dette er er spenning i hverdagen.

lamakul

Den er uten ESP og BAS, men det er egentlig relativt uvesentlig.

Jeg signerte kjøpskontrakt med THINK 22. mai 2008 på en 2+2-modell med estimert leveranse februar/mars 2009. Siden den gang har det vært mye frustrasjon og manglende oppfølging fra THINK. Dette førte til at jeg begynte å se meg om etter alternative modeller, uten særlig hell. Så dukket plutselig denne opp hos RøhneSelmer på Sandvika og jeg klinket til!

Det er nok ikke mange kommuner i Norge som har høyere tetthet av 4-seters THINK enn Rælingen per dags dato. Jeg regner med at våre veier krysses før eller siden...
Kjører nå: Nissan Leaf, 2013 (black) & 2015 (dark gray).

Har tidligere kjørt: THINK City 4-seter, 2011, Black Jungle, Lithium, Citroen Saxo Electrique, 2001 modell (63.000 km mellom 2003 og 2008)

Bor i Fjerdingby (Rælingen)

Finn Arne

Jeg har heller ikke esp eller BAS, men det er som du sier uvesentlig.
Må si du har vært tålmodig, kan ikke være mange som har ventet lenger enn deg på en 4 seter.
Da var du du og Gocarter som kjøpte de to 4 seterene som RS Sandvika hadde inne.
Rælingen er nok godt representert med Think 4 seter og 4 av 6 elbiler er Think. Denne statestikken skulle Think hatt i flere kommuner.
Har to jenter på 8 og 10 år og 4 de sitter godt i baksetene.
Da vi kjøpte Gamle Thinken i vinter sa Oda på 10 år at den så ut som en bil en uteligger ville ha kjørt, men den nye med 4 seter var skikkelig kul :D
Var nok baksetene som gjorde den populær.
Også stor plass bak når man legger ned baksetene, har med en kongepuddel som ligger godt bak der med setene nede.
Et lite tips, jeg har en gummimatte som jeg legger over bakseteryggene for å beskytte dem, blir fort riper.
Har også satt på beskyttelsesfolie nederst på bakskjermene da det spruter mye skitt og småstein fra forhjulene som lager merker i plasten, har bestilt skvettlapper foran.
Bilen fungerer veldig bra i en travel hverdag og jeg er veldig glad for at jeg fikk tak i en 4 seter Think. Morsomt at det nå er to sorte i kommunen.
Hvordan er første inntrykket ditt av bilen?
Kjøpte en sort Think City 2001 mod. 28.01.2011.
Kjøpt på 47 000 km. regner med å kjøre ca 12 000 km pr år.
Kjøpte en sort Think City 2011 mod. Lithium, 4 seter, med AC og oppvarmet fronrute,  15.04.2011.
kjøpt på 1 400 km. :-)
Bor på Løvenstad i Rælingen.
Dette er er spenning i hverdagen.

Lunde

Snakket med naboen over veien i går som har samme bil, men kun to seter. Han har hatt den i et drøyt halvår og er superfornøyd. Ingen jeg har snakket med som har en har sagt noe annet .

Dog har jeg opplevet at manglen av bulkbare lakkerte flater ekskluderer TH!NK. Jaja hver sin lyst.

Regner med at dere stiller på førstkommende torsdag i Zero rallyets siste etappe?  ;D
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

Finn Arne

Jeg skal ihvertfall komme å se på.
har ikke meldt meg på selv, men skal bli artig å se blant annet deg Lunde.
Jeg får melde meg på til neste år.
Kjøpte en sort Think City 2001 mod. 28.01.2011.
Kjøpt på 47 000 km. regner med å kjøre ca 12 000 km pr år.
Kjøpte en sort Think City 2011 mod. Lithium, 4 seter, med AC og oppvarmet fronrute,  15.04.2011.
kjøpt på 1 400 km. :-)
Bor på Løvenstad i Rælingen.
Dette er er spenning i hverdagen.

MortenT


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA