Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Parkering på kommunale parkeringsplasser

Startet av Figgen, torsdag 12. mai 2011, klokken 15:46

« forrige - neste »

Figgen

Hei!  Noen som kjenner igjen denne stygge lyden?  (Lenke til YouTube).  Er det eit relé som har tatt kvelden?

2 x Think 2002, begge returnert frå California, kjørt 140.000 km mellom Figgjo og Stavanger.  Har tatt i bruk Kalkhoff el-sykkel som gir fine treningsøkter uansett vær og vind (nesten..)
Nissan Leaf 2017-modell, 23.000 km på 12 mnd.

Svein-O

Jeg ville åpnet luken på siden av dashbordet, kjent med en finger på releene der. Kommer ringingen derfra, vil du kjenne det.
Kjørt samme Think siden 2002. 116000km. Nå også med i-MiEV.

Figgen

Ulyden forsvant av seg sjølv dagen etter at eg la meldinga ut på nettet.  Håper det varer, elles får eg kanskje "true" den til tagnad ein gong til.. ;D
2 x Think 2002, begge returnert frå California, kjørt 140.000 km mellom Figgjo og Stavanger.  Har tatt i bruk Kalkhoff el-sykkel som gir fine treningsøkter uansett vær og vind (nesten..)
Nissan Leaf 2017-modell, 23.000 km på 12 mnd.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA