Hovedmeny

Kjøpshjelp/tips - Model S

Startet av Tony Phan, søndag 17. september 2017, klokken 02:15

« forrige - neste »

ludwig_holberg

Helt enig - basismodellen er alt i alt meget godt utstyrt, og har det man trenger for å nyte bilen :) Dessuten er tilleggspakkene ikke veldig attraktivt priset. Ikke det at de er svindyre, men de er langt fra priset så lavt at man føler man virkelig må slå til.

Sitat fra: 1000kwh på søndag 17. september 2017, klokken 12:14
Sitat fra: Tony Phan på søndag 17. september 2017, klokken 09:55
Takk for tipsene så langt. Tanken på en fresh s75 frister. Men er en standard modell med kun vinterdekk bra nok? Føler mange nevner tech pakke, autopilot osv som et must?

Tony
Billigste design er ikke noe ribbet bil! Nå får man jo luftfjæring som standardutstyr! Det er ganske digg. Pluss at det er lynkjapp bil :D

Tony Phan

Takk for veldig gode svar. Kanskje jeg skal ta en tur til tesla og høre med selgeren. For på hjemmesiden ser jeg kun 8år. Ser ikke hvordan dere har fått til 5000 i mnd. Da jeg bruker sammenligningskalkulatoren står det 7.7 ca I mnd.

Takk igjen for alle bidrag hittil. Hjelper mye

ModelS_Oslo88

Sitat fra: Tony Phan på søndag 17. september 2017, klokken 12:46
Takk for veldig gode svar. Kanskje jeg skal ta en tur til tesla og høre med selgeren. For på hjemmesiden ser jeg kun 8år. Ser ikke hvordan dere har fått til 5000 i mnd. Da jeg bruker sammenligningskalkulatoren står det 7.7 ca I mnd.

Det er absolutt mulig med 10 årsnedbetaling, det er bare å få selgeren til å legge det til i finansieringssøknaden  :+1:

mthoring

Sitat fra: Tony Phan på søndag 17. september 2017, klokken 12:46

Bare hyggelig :)
Regnet på det nå, og gitt 600.000,- i lån til 0,25% rente, 95,- per måned i termingebyr, 10 års nedbetaling så blir det 5158,21 per måned. Prøv selv her https://laanekalkulatoren.no/laanekalkulator/. Obs. merk at lånet har flytende rente, så den vil øke når renten på andre billån i DNB øker. Snakk med Tesla ja, så ordner de finansieringsbevis på ønsket bilkonfigurasjon, slik at du kan ta stilling til den faktiske månedskosten.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

Tony Phan

electrip

For å ekstra utnyttelse av det billige lånet, kan du putte avdragene inn på høyrentekonto med p.t. 2% rente, og kun betale renter. Faren er kanskje at det blir litt for lett å bruke disse pengene på noe annet..

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA