Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

– Dette er ikke en enkel oppgave

Startet av Saberhagen, torsdag 20. juni 2024, klokken 14:40

« forrige - neste »

Saberhagen

Hei!

Jeg hadde et lite uheldig møte med en fortauskant med fronten av bilen, heldigvis i veldig lav fart. Ble noen små skader på undersiden av frontfangeren, og ser nå at det plastdekselet som sitter under hele bilen har fått en bøy i seg og har gått litt ut av plassen sin på den siden hvor jeg traff fortauet.

Spørsmålet er: Noen som vet hvor mye dette dekselet koster? Og hvor mye koster det ca å bytte dette (inkl timer og deler)? Vet at det er en del her inne som har tilgang til delekatalogen, så lurte på om noen av dere kunne være behjelpelige?

Bilen er Facelift AP2 S75D fra juni.

elekTrond

'13 Mjau

Saberhagen

Det der er til P85, er det samme deksel på facelift også?

Muffinman

Hvorfor ikke bare spørre Tesla? Noen deler er overraskende rimelige, og er fort gjort å bytte. Ikke alltid skroten er beste alternativ.

Saberhagen

Sitat fra: Muffinman på søndag 10. september 2017, klokken 17:39
Hvorfor ikke bare spørre Tesla? Noen deler er overraskende rimelige, og er fort gjort å bytte. Ikke alltid skroten er beste alternativ.

Jeg tenkte ikke å kjøpe en fra hoggern.. Jeg lurer bare generelt på om noen visste hva det kostet slik at jeg slapp å ta turen innom en SC, men om ingen vet så ser det vel ut som om jeg må gjøre det uansett :)

Saberhagen

Hvis noen er interessert: 3013 kr hos Tesla for dekselet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA