Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva i all verden er dette?

Startet av jokke, onsdag 25. oktober 2023, klokken 15:30

« forrige - neste »

Marius Langenes

Jeg vurderer å bestille meg en Model S 75D selv om dagen.

Har lyst på svart premium skinninteriør, svart innertak og innredning i mørk asketre - men jeg får bare opp mønstret/brunt asketre i design studio når resten innvendig skal være svart. Noen som vet om dette likevel kan bestilles? Har sett flere biler på Finn.no med kombinasjonen av alt svart innvendig.

Kan man bestille karbonspoileren til 75D ekstra også, eller er den bare mulig å få til Performance modellen nå? Får heller ikke den opp i design studio lenger :-\

SigX

Karbonfiberspoileren får du kun velge om du bestiller Performance.
Tror ikke du får kjøpt den av Tesla, men du finner replica på nettet for en ok pris.

Når det gjelder interiør så er det nå kun mulig å velge faste fargekombinasjoner, og kun karbon som tilvalg.

jokke

Ser standard felgene som vises i designstudio ut slik som på bilde?
Hvis man kjøper 21" hva slags bredde er det på de?

Thor2014

Nasatech

Sjekk også inventory for å se om det er noe man liker der. Er rabatt på de og man får da også referral rabatten i tillegg. Kan være gode dealer.

http://www.itanywhere.no/inventory.php

ModelS_Oslo88

Sitat fra: jokke på lørdag 09. september 2017, klokken 07:44

Ja... jeg har ikke sansen for de 19" slipsteam felgene, men nå er jo opptatt av felger da.. det ble 21" grå turbine på meg, men er en del bra "after market" felger også dersom oppgraderingen til 21" turbine er uaktuelt pga prislappen på 37k ::)

ModelS

Sitat fra: Nasatech på lørdag 09. september 2017, klokken 08:19
Sjekk også inventory for å se om det er noe man liker der. Er rabatt på de og man får da også referral rabatten i tillegg. Kan være gode dealer.

Bare noe jeg la merke til, "Tesla Inventory-/Demobiler" i signaturen din mangler ":" i http-delen så den fungerer ikke ;)
Model X: Desember 2018
Model S: November 2017

jokke

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på lørdag 09. september 2017, klokken 09:45
Sitat fra: jokke på lørdag 09. september 2017, klokken 07:44

Ja... jeg har ikke sansen for de 19" slipsteam felgene, men nå er jo opptatt av felger da.. det ble 21" grå turbine på meg, men er en del bra "after market" felger også dersom oppgraderingen til 21" turbine er uaktuelt pga prislappen på 37k ::)

Tenker å legge vinterhjul på 19" slipstream og så kjøpe 21" til våren

Nasatech

Sitat fra: ModelS på lørdag 09. september 2017, klokken 09:56
Sitat fra: Nasatech på lørdag 09. september 2017, klokken 08:19

Bare noe jeg la merke til, "Tesla Inventory-/Demobiler" i signaturen din mangler ":" i http-delen så den fungerer ikke ;)

Takk for info :) Var faktisk at http:// sto to ganger [emoji6]

jokke

Hva har folk gjort med vinterdekk/felger/sommerhjul?
Syntes det er drøye priser hos Tesla

Softblue

Sitat fra: Marius Langenes på lørdag 09. september 2017, klokken 01:05

Har lyst på svart premium skinninteriør, ....

Man får ikke skinn lengre, kun vegan (skai).
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban.
70.000 elektriske kilometer.

ModelS_Oslo88

Sitat fra: Softblue på lørdag 09. september 2017, klokken 18:47

Har lyst på svart premium skinninteriør, ....

Man får ikke skinn lengre, kun vegan (skai).

Vel å merke at det er en del folk her inne som sier at vegan setene er mer behagelig og holder seg finere enn skinn setene... men litt overrasket at de har fjernet muligheten til å bestille ekte skinn da det er mange som kjøper bil i 600k + prisklassen som vil ha skinn.

spirrevipp

Har lyst på svart premium skinninteriør, svart innertak og innredning i mørk asketre - men jeg får bare opp mønstret/brunt asketre i design studio når resten innvendig skal være svart.

Har den kombinasjonen på min S90D, synes den er flott - mønstret asketre har jeg ikke sansen for. Glad for at man fremdeles får mørkt asketre med standardsetene. Hvis karbonfiber eller stoffseter ikke er aktuelle for deg så kan du jo alltids vurdere å kjøpe min brukte S90D som kommer for salg om kort tid.  Bedre rekkevidde og bedre autopilot (enn så lenge). ;D :-X
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

rsomby

Har lyst på svart premium skinninteriør, svart innertak og innredning i mørk asketre - men jeg får bare opp mønstret/brunt asketre i design studio når resten innvendig skal være svart. Noen som vet om dette likevel kan bestilles? Har sett flere biler på Finn.no med kombinasjonen av alt svart innvendig.

Kan man bestille karbonspoileren til 75D ekstra også, eller er den bare mulig å få til Performance modellen nå? Får heller ikke den opp i design studio lenger :-\

Du kan legge på folie med struktur og utseende på interiør trim selv, det er reativt enkelt og kjapt. Eller du kan få noen andre proffe til å gjøre det uten at det koster deg skjorten.

karbonspoileren kjøper du fra fasttech og er helt lik orginalen, du kan også få en som er shiny, begge for 1500kr.  Har den selv og den er 100% strøken.
https://www.fasttech.com/products/1250/10017222/3510500-oem-carbon-fiber-rear-spoiler-for-2014-2015-tesla

ModelS_Oslo88

Sitat fra: spirrevipp på lørdag 09. september 2017, klokken 21:52
Har lyst på svart premium skinninteriør, svart innertak og innredning i mørk asketre - men jeg får bare opp mønstret/brunt asketre i design studio når resten innvendig skal være svart.

Har den kombinasjonen på min S90D, synes den er flott - mønstret asketre har jeg ikke sansen for. Glad for at man fremdeles får mørkt asketre med standardsetene. Hvis karbonfiber eller stoffseter ikke er aktuelle for deg så kan du jo alltids vurdere å kjøpe min brukte S90D som kommer for salg om kort tid.  Bedre rekkevidde og bedre autopilot (enn så lenge). ;D :-X

Ikke nå med denne tråden å gjøre, men lov å spørre om hvorfor du bytter fra S90 til X75?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA