Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gytis eller Tesla gulvmatter?

Startet av THE, torsdag 07. september 2017, klokken 12:59

« forrige - neste »

Radon

Sitat fra: mmmilen på onsdag 07. februar 2018, klokken 08:25
Er det mulig å kun kjøpe bagasjerom-matte og hvilken i så fall? Jeg er egentlig ganske fornøyd med å ha tekstilmatter foran i bilen.
Det er fult mulig å kjøpe den separat. Jeg gjore det og kjøpte den fra https://www.gytisautek.no/.

T.K

Fikk akkurat plassert de originale mattene fra Tesla i andre seterad 5-seter model X i dag, og jeg tenker at disse mattene må sitte på til bilen blir kondemnert. Dette er ikke matter man bare tar ut og rister litt, til det tar det alt for lang tid, og mattene kan til og med bli ødelagt, om man er litt utålmodig når de skal lirkes ut.

Danielg.

Da har gytis fått matter for den nye 7-seteren

Øggen

Om nokken vil kjøpe billige gytis matter til 6 seter, komplett sett, så gi beskjed.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

smurf

2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Domis

Jeg har bestilt fullt sett Tesla matter til min TMX 6-seter hentet i desember, og får beskjed det ikke er laget rubber/all wheater til bakrom og andre rad?! Fikk kun til frunk og fører rad. Jeg mener jeg har lest det er flere som har ny bil og fått tesla gummi matter til alle rader og rom? Skjønner lite av dette her!

jkirkebo

Sitat fra: Domis på tirsdag 13. mars 2018, klokken 13:54
Jeg har bestilt fullt sett Tesla matter til min TMX 6-seter hentet i desember, og får beskjed det ikke er laget rubber/all wheater til bakrom og andre rad?! Fikk kun til frunk og fører rad. Jeg mener jeg har lest det er flere som har ny bil og fått tesla gummi matter til alle rader og rom? Skjønner lite av dette her!

Jeg har (nesten) full pakke. Frunk, første rad, andre/tredje rad og stor bagasjeromsmatte (med 3.rad lagt ned). Den lille bagasjeromsmatta har jeg dog ikke, og matte til å legge nedi brønnen bak er dessverre ikke laget. Noen som vet om Gytis har denne?

Tesla Model Y LR 2024 (gul)

Domis

Du har relativ ny 6 seter? Jeg fikk som sagt min i desember og fikk beskjed at det ikke er laget noen matter bak som passer til nye 6 sete modeller.

Øggen

@Domis. Har du 6 seter MED midtkonsoll??
For den e det nok ikke laga enda.(rad2 /3)

@jkirkebo. Ja Gytis he den til "hulrommet" bak
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Råde

Sitat fra: Øggen på tirsdag 13. mars 2018, klokken 17:53
@Domis. Har du 6 seter MED midtkonsoll??
For den e det nok ikke laga enda.(rad2 /3)

@jkirkebo. Ja Gytis he den til "hulrommet" bak
Nei men Toughpro har den. Har et sånt. Fornøyd.

https://m.ebay.com/itm/ToughPRO-Tesla-Model-X-6-Seater-With-Center-Console-Floor-Mats-Set-2017-2018-/263209570821
e-Golf | X75D

jkirkebo

Sitat fra: Domis på tirsdag 13. mars 2018, klokken 17:26
Du har relativ ny 6 seter? Jeg fikk som sagt min i desember og fikk beskjed at det ikke er laget noen matter bak som passer til nye 6 sete modeller.

Min er levert ut i mars 2017. Den gangen måtte jeg vente pga. at jeg måtte ha "ny type" matter bak. Men det kan jo hende det har kommet ENDA en nyere type...
Tesla Model Y LR 2024 (gul)

Domis

Jeg har ikke 6 seter med midtkonsoll.

Ja, rart hvor stor forskjell det skal være på noen mnd produksjon

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA