Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bøllete … og det kommer mer

Startet av THE, onsdag 26. april 2023, klokken 15:30

« forrige - neste »

Belloq

Sitat fra: msater på mandag 16. oktober 2017, klokken 23:34
Sitat fra: bergie på søndag 08. oktober 2017, klokken 20:11
Sitat fra: suleman1 på onsdag 27. september 2017, klokken 17:21
Jeg synes mye bedre enn gytis sin matter,(fått igår via postnord) sviger-broren min har kjøpt matte fra gytis, ser ganske forskjell

Skjønner at det ikke er kant rundt på de fra toughpro. Er det et problem på regnværsdager?
Akkurat puttet inn ToughPro i min. Ser veldig bra ut, fin kvalitet. Ikke noe krøll eller lukt av mattene. Ikke kant ytterst men er et ganske grovt mønster så vannet vil nok bli liggende litt mer spredt utover.

Fikk disse jeg også , men at de ikke lukter er jeg ikke enig i. Lukter veldig av mine matter, nybil lukten er erstattet med en litt kvalmende gummi lukt :( Håper det gir seg snart
P85 2014

msater

Sitat fra: Belloq på tirsdag 31. oktober 2017, klokken 09:40
Fikk disse jeg også , men at de ikke lukter er jeg ikke enig i. Lukter veldig av mine matter, nybil lukten er erstattet med en litt kvalmende gummi lukt :( Håper det gir seg snart

OK, litt rart. Jeg var litt bekymret for å putte de inn for tidlig for å ødelegge nybillukt, så la de i stua en ukes tid (så lenge ekteskapet tillot) for å få de helt flate og fjerne evt lukt. Mulig det hadde en bedre effekt enn jeg var klar over siden jeg ikke kjente noe lukt inne.
Blå X90D - levert 22.09.2017
e-Golf - levert 24.05.2016

Belloq

Sitat fra: msater på tirsdag 31. oktober 2017, klokken 09:43
Sitat fra: Belloq på tirsdag 31. oktober 2017, klokken 09:40
Fikk disse jeg også , men at de ikke lukter er jeg ikke enig i. Lukter veldig av mine matter, nybil lukten er erstattet med en litt kvalmende gummi lukt :( Håper det gir seg snart

OK, litt rart. Jeg var litt bekymret for å putte de inn for tidlig for å ødelegge nybillukt, så la de i stua en ukes tid (så lenge ekteskapet tillot) for å få de helt flate og fjerne evt lukt. Mulig det hadde en bedre effekt enn jeg var klar over siden jeg ikke kjente noe lukt inne.
Var nok en god ide , mine stinker skikkelig. Så anbefaler å gjøre det jeg også
P85 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA